سردار سید یوسف مولایی گفت: امروز متاسفانه از ضعف، کمبود و نارسایی مدیریتی رنج می بریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب در عدم استفاده از سرمایه ها در رتبه اول قرار داریم.
به گزارش فرهنگ سدید؛ فرمانده سپاه البرز عصر یکشنبه در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عدم درک صحیح از این بیانیه در گذر زمان منجر به تبیین موضوع بدون اقدام عملی خواهد شد و این هماند روندی است که امروز درباره شعارهای انتخاب شده برای سال شاهد آن هستیم.  
 
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید مفاهیم آن به درستی تبیین و تفهیم شود و هر کسی به اندازه سهمی که بر عهده دارد به آن بپردازد، افزود: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ این بیانیه ریل و گفتمان جدیدی برای حرکت انقلاب تعریف کردند و همه باید نسبت به آن حساس باشیم.  
 
وی رساندن انقلاب به سرمنزل مقصود را در گرو شناخت کمبودها دانست و اظهار داشت: امروز متاسفانه از ضعف، کمبود و نارسایی مدیریتی رنج می بریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب در عدم استفاده از سرمایه ها در رتبه اول قرار داریم.  
 
سردار مولایی تصریح کرد: اگر یک دولت توانایی برنامه ریزی برای رشد و توسعه تا رسیدن به تمدن اسلامی را داشته باشد کورکورانه جلو نمی رود.  
 
وی در خاتمه با اشاره به اینکه اگر مدیری اقدامات باری به هر جهت داشته باشد به انقلاب خیانت کرده است، گفت: امروز گام دوم انقلاب هدفی برای رسیدن به قله است و هر شخصی باید بداند کجای این انقلاب قرار دارد تا در تبیین این بیانیه اثرگذاری لازم را داشته باشد.  
 
منبع : تیتر یک
ارسال نظر
captcha