حسینی گفت: قبل از انقلاب اسلامی نگاه رسانه‌ای به زنان فقط برای پرکردن ویترین، قاب تلویزیون و بیلبورد بود اما بعد از انقلاب این نگاه عوض شد و زنان با تفکر خود وارد میدان شدند نه با جنسیت و جذابیتشان.

به گزارش فرهنگ سدید، فضه سادات حسینی مجری و فعال رسانه ای در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در منزل خانم رقیه حداد از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد، بیان داشت: من نسل بعد از انقلاب هستم ولی چیزهایی که از قبل انقلاب از بزرگترها می شنوم این بود که حضور زن در دوران پهلوی به صورت نمایشی بود و به عنوان یک کالا به زن نگاه می‌شد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی نگاه رسانه‌ای به زنان فقط برای پرکردن ویترین، قاب تلویزیون و بیلبورد بود اما بعد از انقلاب این نگاه عوض شد و زنان با تفکر خود وارد میدان شدند نه با جنسیت و جذابیتشان.
این فعال رسانه ای تاکید کرد: بعد از انقلاب زنان به صورت گسترده در اجتماع چه در تلویزیون و چه در سینما حضور فعالی داشته‌اند.
حسینی در پایان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید یک الگوی زن مسلمان ایجاد کنیم که الگوی زن شرقی و غربی را کنار بزند و بتواند زن را به هویت اصلی خود برساند .

ارسال نظر
captcha