هشتمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک گویی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) با آیت‌الله حسین نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع برگزار شد.

به گزارش فرهنگ سدید؛ یکی از برنامه‌های جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی، دیدار با یاران انقلاب و امام خمینی (ره) و تبریک چهل سال انقلاب اسلامی است.

هشتمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک گویی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع برگزار شد.

 

دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین توطئه‌ها و فشارها را علیه انقلاب به کار گرفته اند / 275 شبکه تلویزیونی و رادیویی علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند/ تفرقه‌افکنی بین شیعه و اهل سنت، ترویج سبک زندگی غربی، پخش شایعات سیاسی و تضعیف اعتقادات مردم از راهبردهای رسانه های معاند علیه انقلاب

در ابتدای این دیدار سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهارداشت: یکی از برنامه‌های جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی، دیدار با یاران انقلاب و امام خمینی (ره) و تبریک چهل سال انقلاب اسلامی است و همچنین تقدیم تندیسی به این مناسبت است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی، شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین توطئه‌ها و فشارها علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته‌شده است، آمریکا تمام توطئه‌هایی که برای کشورهای دیگر به کار گرفته بود، برای انقلاب اسلامی یکجا به کار بست اما نه تنها موفق نشد بلکه شاهدیم که آمار دستاوردهای انقلاب خیره کننده است.

سردار نقدی تصریح کرد: برای القای عملیات روانی و جنگ نرم براندازی شوروی سابق، آمریکا صرفاً یک شبکه رادیویی به اسم رادیو آزادی را به‌کار گرفته بود اما در حال حاضر  برای براندازی و تخریب انقلاب اسلامی، 275 شبکه رادیویی و تلویزیونی فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تفرقه‌افکنی بین شیعه و اهل سنت، ترویج سبک زندگی غربی، پخش شایعات سیاسی و تضعیف اعتقادات مردم از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت‌های این 275 شبکه معاند ماهواره‌ای با زبان و گویش های ایرانی در حال فعالیت هستند. دشمان هرکاری که توانستند کرده اند و اگر ما تنها خودمان را در برابر این هجمه ها نگه می داشتیم خود اعجاز آور بود اما بررسی ها نشان می دهد که رتبه های ما در همه زمینه ها ترقی کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بسیار شدید است، از طرفی کشور در تحریم‌های سخت اقتصادی قرار دارد و از طرف دیگر نیز جنگ تمام‌عیار روانی و رسانه‌ای در سطح بین‌الملل علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته‌شده است.

 

دستاوردهای انقلاب باید به نحو شایسته‌ای برای مردم بیان شود

آیت‌الله حسین نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع نیز در این دیدار اظهارداشت: ثمرات، برکات و دستاوردهای انقلاب باید به نحو شایسته‌ای برای مردم بیان شود.

این مرجع عالی قدر ادامه داد: یکی از وظایف و مسلمات انقلاب اسلامی مبارزه با بیگانگان است و ان شاء الله همواره بر آن‌ها غالب خواهیم شد.

 با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد: این ارزش مهم اسلامی،میراث پیغمبر اسلام است که باید به آن توجه شود. حل این موضوع باید از دولت، وزارت خانه ها و ادارات شروع شود. مسئله عفاف و حجاب از مسائل مهمی است که مسئولان باید نسبت به آن حساسیت‌های لازم را به کار ببرند.

آیت الله نوری همدانی در پایان اظهارات خود گفت: چند سال است که در خصوص موضوع دریافت دیرکرد از وام‌ها ما به مجموعه‌های دولتی نامه می‌فرستیم و در آن تاکید می‌کنیم که مساله دریاف دیرکرد حرام و ربا است اما کسی به حرف مراجع توجه نمی کند.

ارسال نظر
captcha