برخی از هنرمندان زن سینما و تلویزیون کشورمان که شهرت و چهره شدن خود را مدیون صداوسيما و همچنين سینمای ایران هستند با هنجارشکنی و زیرپا گذاشتن قوانین در مراسم رسمی و غیررسمی، خواسته و ناخواسته در زمین دشمنان مردم- و البته خودشان بازی می‌کنند. 

به گزارش«سدید»؛ برخی از هنرمندان زن سینما و تلویزیون کشورمان که شهرت و چهره شدن خود را مدیون صداوسيما و همچنين سینمای ایران هستند با هنجارشکنی و زیرپا گذاشتن قوانین در مراسم رسمی و غیررسمی، خواسته و ناخواسته در زمین دشمنان مردم  و البته خودشان بازی می‌کنند. 

در همین راستا هم متاسفانه برخی از خواننده‌ها هم برای تأمین خوراک رسانه‌های معاند مانند همین نابازیگران با آهنگ‌های مبتذل همراه رسانه‌های ضدانقلاب شدند و قصد دارند که جامعه ما را به سمت آشوب و فتنه ببرند. 
طبیعی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که هر ناهنرمندی به‌نام هنر و فرهنگ این کشور دست به هر کاری بزند و مهم‌تر اینکه در مسیری گام بردارد که بخواهد ارزش‌های ملی ما را خدشه‌دار کند.
 این روزها که استکبار جهانی با به خدمت گرفتن رسانه‌های فارسی زبان معاند به ما حمله می‌کند و در واقع با کشف حجاب و بی‌ارزش کردن دختر و زن ایرانی در ‌اندیشه ضربه زدن به تمامیت فرهنگی و اجتماعی ما را دارد، همه باید هوشیار باشیم و در این مسیر می‌طلبد که همه مسئولان نظام و به‌خصوص مدیران و مسئولان رسانه‌ای و تصویری کشور به‌ویژه مسئولان سینمایی و مدیران سازمان صداوسيما کاملا مراقبت کنند. 
امروز دست‌های دشمن از میان آستین‌های تعداد‌ اندکی از هنرمندان ناآگاه کشور بیرون زده است و دشمنان ما در این خصوص برنامه‌ریزی و طراحی خاصی کرده‌اند تا برخی از این بازیگران و خواننده‌های ناآگاه و ساده‌لوح را به‌سمت خود بکشند و با بازی گرفتن از آنها در زمین خود به اهداف شوم‌شان برسند. 
بنابراین در این مقطع بایستی هوشیارانه عمل کرد و لازم است که این هنرمندنمایان ناآگاه که به‌راحتی به تیم دشمن اضافه می‌شوند به خود بیایند و نگاهی هم به آنچه به عنوان شهرت و مقبولیت از این مردم گرفته‌اند‌، بیندیشند چراکه تمام سرمایه‌ای که امروز به عنوان شهرت در جامعه دارند برگرفته از رسانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با فاصله گرفتن از این مأمن و ملجأ قطعا خودشان آسیب خواهند دید و از میدان هنر دور خواهند شد. 
رسانه‌های فارسی زبان معاند همچون شبکه تلویزیونی ضد ایران اینترنشنال، BBC، صدای آمریکا، شبکه تلویزیونی من وتو‌، رادیو فردا‌، شبکه تلویزیونی منافقين و... به دنبال نقشه‌های شوم خود در ایران هستند و امروز به بهانه حجاب با فریب برخی ناهنرمندان که ضعف شخصیتی و فکری دارند، قصد طراحی پروژه‌ای جدید را دارند. 
البته اکثریت هنرمندان ایرانی در این مسیر تودهنی محکمی به این رسانه‌ها زدند و هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهند که فضای فرهنگی و هنری ما را آلوده سازد تنها برخی از بازیگران زن و برخی از هنرمندان ساده‌لوح و ناآگاه هستند که گرفتار این خیمه‌شب‌بازی رسانه‌های معاند شده‌اند و در واقع فریب خورده و در مسیری قرار گرفتند که یقینا عواقب بسیار بدی برای آنها خواهد داشت. 
بنابراین بایستی همه به‌خصوص هنرمندان کشور به این امر توجه داشته باشند که دشمنان انقلاب اسلامی امروز وارد یک جنگ شناختی و رسانه‌ای با جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و لذا سعی می‌کنند هربار با تغییر جبهه نبرد، فراخور با فضا و حال و هوای جامعه با فریب عده‌ای خاص البته برخی از چهره‌‌های عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی و ورزشی وارد این جنگ شناختی شوند و خواسته‌های خود را توسط افرادی که فریب می‌خورند عملی ساخته و به اهداف نهایی خود که همانا ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است دست پیدا کنند.
 دشمنان به خیال خام خودشان می‌خواهند با گل‌آلود کردن آب از آن ماهی بگیرند اما باید بدانند که سخت در ‌اشتباه هستند و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی هرگز اجازه نفوذ دشمن را نمی‌دهند و هنرمندانی که تبدیل به ماهی‌های این آب گل‌آلود می‌شوند، در واقع علیه خودشان براندازی می‌کنند.
 
منبع: کیهان
 
ارسال نظر
captcha