شنبه‌های انقلاب(12)/ حاج حسینی در کمیته زنان و خانوده:
حاج حسینی گفت: قبل از انقلاب زن محصور بود و نمی توانست عرض اندام کند ولی بعد از انقلاب زن از قفس و عزلت نشینی رها شد و به سکوهای والای خود در اجتماع رسید.

به گزارش فرهنگ سدید خانم معصومه حاج حسینی رئیس سابق دانشکده حضرت زینب در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تفاوت ماورایی در بین افراد ایجاد کرد که فرد انقلابی با دیگر افراد متفاوت است و فرد انقلابی یک موضوع را تعقیب می کند و همیشه روبه جلو حرکت می کند.

وی گفت: آزادی که در غرب برای زنان می گویند به معنای ولنگاری است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آزادی باید یک تفکر باشد و آزادی زنان این است که زنان به جایگاه واقعی خود برسند.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب ادامه داد: قبل از انقلاب زن محصور بود و نمی توانست عرض اندام کند ولی بعد از انقلاب زن از قفس و عزلت نشینی رها شد و به سکوهای والای خود در اجتماع رسید.

حاج حسینی افزود: انقلاب اسلامی سبب شد که زن ها در همه حوزه های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و... حضور پیدا  کنند و بتواند در اجتماع تاثیر گذار باشد.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب درباره اهمیت زنان در خانواده و جامعه بیان داشت: همان طور که در بیانات امامین انقلاب مشهود است سلول جامعه خانواده است و ستون خانواده زنان هستند و با این نگاه می توان به یک جامعه و خانواده ایرانی و اسلامی ارسید.

وی تاکید کرد: باید برای جوانان خود اسطوره سازی کنیم تا بتوانند برای مبارزه با استکبار جهانی آماده شوند امروز اگر انحرافی در بعضی از جوانان و نسل چهارم انقلاب به وجود آمده است و از آرمان های انقلاب دور شده‌اند می توان آنها را با همین اسطوره ها به راه انقلاب بیاوریم.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب در پایان گفت: ان شا الله در سایه رهنمودها و هدایت های رهبر انقلاب از این مشکلات خارج شویم و به سمت هدف نهایی که ظهور منجی عالم است برسیم.

ارسال نظر
captcha