دیدار اصحاب رسانه باکمیته ورزش جنبش مردمی‌ پاسداشت‌ انقلاب‌
عصر روز سه شنبه 13 آذرماه اصحاب رسانه‌های ورزشی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ورزشی با کمیته ورزش جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی دیدار کردند.
به گزارش فرهنگ سدید، اصحاب رسانه‌های ورزشی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ورزشی عصر روز سه شنبه 13آذرماه با کمیته ورزش جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی دیدار کردند.
 
سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم، با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال اظهار داشت: لازم است رسانه‌ها مخصوصا رسانه‌های ورزشی، اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش را به خوبی منعکس کنند.
وی با اشاره به آمار بازدید رسانه‌های ورزشی آن هم توسط جوانان تاکید کرد: وقتی جوان ورزشکار انقلابی در میادین ورزشی مقامی کسب می‌کند و سجده شکر به جا می‌آورد، باید این صحنه شکر آن ورزشکار به خوبی به دنیا نشان داده شود تا دنیا بدانند هنوز جوان ایرانی معتقد به خدا و ارزش‌هاست.
نقدی افزود: این صحنه که جوان ورزشکار ما، در کنار میدان ورزشی، مشغول نماز خواندن می شود، باید توسط رسانه‌ها نشان داده شود، زیرا این صحنه خود یک نوع فرهنگ سازی درباب نماز خواندن است و می‌تواند جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدر پایان سخنان خود گفت: رسانه‌ها باید دین خود را به صاحبان انقلاب، پرداخت کنند، زیرا صاحبان واقعی این انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا هستند.
 
رسانه ها با بیان دستاوردهای انقلاب، دشمن را مایوس کنند
در ادامه نشست محمدرضا یزدانی خرم رئیس کمیته ورزش جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی بیان داشت: اقدام جنبش مردمی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی در معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی ستودنی است. رسانه‌ها و مطبوعات نقش مهمی در ارائه دستاورد‌های انقلاب دارند و نویسندگان هم با قلمشان می‌توانند یاری دهنده این جنبش باشند.
در بخشی پایانی این نشست سردار علیرضا صفارزاده دبیر کمیته ورزش جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با بیان این که رسانه‌ها با اقدام به جای خود می‌توانند دشمنان این انقلاب را مایوس کنند، گفت: در مدت پژوهش متوجه شده ایم که بعد از انقلاب در حوزه ورزش چه کار‌های بزرگی انجام شده است، ولی متاسفانه در بیان این دستاورد‌ها کوتاهی صورت گرفته است.
ارسال نظر
captcha