بیست وچهارمین نشست «شنبه های انقلاب» با عنوان «آموزش عالی» در روز شنبه 7 مهر 97 ساعت 18:30 در «دانشگاه تهران» برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ سدید، به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، بیست وچهارمین نشست «شنبه های انقلاب» با عنوان «آموزش عالی» در روز شنبه 7 مهر 97 ساعت 18:30  در «دانشگاه تهران» برگزار می شود.

در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله «آموزش عالی» انقلاب اسلامی، در موضوعاتی همچون: دستاوردهای گفتمانی انقلاب، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، زیرساخت های آموزشی، انتشارات علمی دانشگاهی، شاخص های انسانی در آموزش عالی، پژوهش و فناوری در دانشگاه‌ها، همکاری‌های بین المللی در آموزش عالی و موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی در حوزه آموزش در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی و جایگاه ایران در منطقه و جهان، بررسی و تبیین می‌شود.

در این مراسم، اساتید و صاحب نظرانی، چون؛ محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، منصور کبکانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سیدحمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، حجت الاسلام روح الله شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و جمع دیگری از نخبگان و کارشناسان دانشگاهی، دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف، با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌شود.

ارسال نظر
captcha