خدا کند مدیران سوراخ دعا را گم نکرده باشند!
درباره سریال «آقازاده» خیلی میشود حرف زد. از حاج رضا که تا اینجای کار منفعل و گوشه‌نشین و منزوی شده تا تقسیم آقازاده‌ها به آقازاده خوب و بد و حتی نکات منفی از جمله تدوین نه فقط بد، که عجیب و... .
به گزارش «سدید»؛ علیرضا معینی در یادداشتی پیرامون سریال آقازاده نوشتدرباره سریال «آقازاده» خیلی میشود حرف زد. از حاج رضا که تا اینجای کار منفعل و گوشه‌نشین و منزوی شده تا تقسیم آقازاده‌ها به آقازاده خوب و بد و حتی نکات منفی از جمله تدوین نه فقط بد، که عجیب و... . اما سریال هنوز در قسمت هفت است و شاید خیلی اتفاقات بیفتد و خیلی چیزها تغییر کند، پس بهتر است درباره این مسائل کمی صبر کنیم و فعلا درباره چیزی صحبت کنیم که قطعیت دارد؛ اینکه حامد عنقا سوراخ دعا را پیدا کرده است!

 یک آیه یا حدیث میگذاریم اول و آخر هر قسمت، یک پسر ریشو و یک دختر چادری را میگذاریم توی داستان و عاشق همدیگر میکنیمشان، مقداری تسبیح، جلیقه آقاجونی، حیاط قدیمی و حوض و تخت چوبی و زیرزمین با نمای آجری و... هم می‌ریزیم توی سریال و حالا نهادهای انقلابی و مدیران فرهنگی جوری گول خورده‌اند که هرچقدر هم تم داستانمان جنسی باشد و روی عشوه‌ها و آرایش و جذابیت‌های جنسی بازیگرانمان و تخت‌خواب و حوله حمام و... رژه برویم چیزی نگویند!

البته این دستور پخت فقط برای مدیران صدا و سیما کافی‌ست و جایی مثل اوج به همین سادگی گول نمیخورد. اینجا را باید با اضافه کردن یک افزودنی مجاز دیگر هم سر کار گذاشت: خط قرمزهای سیاسی و انداختن چهارتا تیکه در این فضا.

جدای از چند سکانس مشمئزکننده که دغدغه‌های والدین درباره اتفاقات شب اول عروسی فرزندشان را نشان می‌دهد و لامصب تمامی هم ندارد، جذابیت‌های جنسی هم در داستان و هم در تصویر آقازاده واقعا آزاردهنده است.

اما خب... حامد عنقا سوراخ دعا را پیدا کرده است و فهمیده چطور همه اینها را بعنوان یک اثر ارزشی و دینی به مدیران قالب کند. فقط خدا کند مدیران سوراخ دعا را گم نکرده باشند!

انتهای پیام/
منبع: هفت راه

ارسال نظر
captcha