کتاب «مدیریت در عرصه فرهنگ‌ها: مباحث و دیدگاه‌ها» اثر پت جوینت و ملکم وارنر با ترجمه محمد تقی نوروزی و به همت انتشارات موسسه امام خمینی(ره) و انتشارات سمت منتشر شد.

به گزارش فرهنگ سدید، کتاب «مدیریت در عرصه فرهنگ‌ها: مباحث و دیدگاه‌ها» اثر پت جوینت و ملکم وارنر با ترجمه محمد تقی نوروزی و به همت انتشارات موسسه امام خمینی(ره) و انتشارات سمت منتشر شد.

کتاب «مدیریت در عرصه فرهنگ‌ها: مباحث و دیدگاه‌ها» اثر پت جوینت و ملکم وارنر با ترجمه محمدتقی نوروزی و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و انتشارات سمت منتشر شد.

کتاب «مدیریت در عرصه فرهنگ ها: مباحث و دیدگاه ها» حاصل کار شبکه ای بین المللی از دانشمندان مدیریت در اقصی نقاط جهان (برزیل، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، هنگ کنگ، آلمان، هلند، نروژ، لهستان، سوئد، انگلستان و ایالات متحده امریکا) و حتی دانشگاه‌ها و دانشکده های بازرگانی است.

ضمن اینکه بر تشریک مساعی قبلی دو ویراستار آن، که در ویرایش قبلی با عنوان مدیریت در فرهنگ های مختلف منتشر شد استوار شده است.

بیشتر مقالات مجموعه حاضر به طور خاص برای گنجاندن در این کتاب سفارش داده شده است. برخی از مقاله ها نسخه های تجدید نظر شده مقاله های علمی ای است که در همایشهای سالهای ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ در زمینه مدیریت میان فرهنگی عرضه شد.

این کتاب در سه بخش مقدمه کلی، مطالعات منطقه ای و مباحث میان فرهنگی و در بیست و دو فصل تألیف و برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت تطبیقی» به ارزش ۴ واحد و کمک درسی برای دروس «مدیریت بین الملل» و «رفتار سازمانی پیشرفته» ترجمه شده است.

کتاب «مدیریت در عرصه فرهنگ‌ها: مباحث و دیدگاه‌ها» در ۵۵۶ صفحه و به قیمت ۱۶هزار تومان منتشر شد.

ارسال نظر
captcha