سومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات علوم انسانی و اسلامی ۳۱ اردیبهشت ماه در موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی شیراز برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ سدید،سومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات علوم انسانی و اسلامی ۳۱ اردیبهشت ماه در موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی شیراز برگزار می شود.

محورهای سومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات علوم انسانی و اسلامی در حوزه علوم انسانی شامل؛ مدیریت، اقتصاد، حسابداری، جغرافیا، آموزش و پرورش و تحول بنیادین در علوم انسانی، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و حقوق،-فلسفه و کلام ،زبان و ادبیات فارسی، انگلیسی و عربی، کتابداری، علوم قرآن و حدیث، تربیت بدنی و علوم ورزش، تاریخ و تمدن، علوم سیاسی،ادیان و عرفان، اخلاق وسایر مباحث مرتبط با علوم انسانی است.

 

همچنین محورهای این کنگره در حوزه علوم اسلامی شامل علوم اسلامی، علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه اخلاق و تربیت اخلاقی، اسلام و مبانی علوم انسانی، اقتصاد اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، جامعه‌شناسی و ارتباطات اسلامی ، روانشناسی اسلامی، علوم سیاسی اسلامی، مدیریت اسلامی، هنر و معماری اسلامی و سایر مباحث مرتبط با علوم اسلامی عنوان شده‌است.

 

اهداف سومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات علوم انسانی و اسلامی شامل این موارد است:

 

ایجاد بستر مناسب برای آشنایی، هم‌ اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، اساتید کشور با آخرین نوآوری‌ها و دستآوردها و فراهم آوردن بستری مناسب جهت تعاملات علمی

 

ایجاد همگرایی بین گرایش‌ها و رشته های مختلف دانشگاهی

ارتقاء سطح دانش ققین، دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی

توسعه همکاری‌های علمی با سایر مراکز علمی کشور و جهان

فراهم سازی محیطی مناسب جهت عرضه آخرین دستاوردهای علمی کشور در زمینه های مرتبط

فراهم ساختن زمینه ای جهت بروز، رشد مستمر و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در میان اساتید، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی

تشویق پژوهشگران و متخصصان و ایجاد فضای مناسب جهت ارائه نتایج پژوهشهای آنان

افزایش آگاهی عموم مردم در زمینه ها و موضوعات مرتبط

ارتقای سطح علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان از طریق تبادل نظر

دستیابی به سیاست‌ها و راهبردهای کلان کشور

 

ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در مجموعه تلاش های در دست انجام جامعه علمی کشور برای حصول موفقیت در تحقق راهبردهای کشور

 بر اساس زمانبندی، آخرین مهلت ویرایش و ارسال مقاله به این کنفرانس ۲۸ اردیبهشت ۹۷ اعلام شده است.

سومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات علوم انسانی و اسلامی ۳۱اردیبهشت ماه در موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
captcha