معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه ما با یک تهاجم فرهنگی مواجه هستیم، گفت: "زم" با اینکه مورد حمایت و آموزش کشور‌های ضدانقلاب بود، هیچگاه فکر نمی‌کرد اطلاعات سپاه بر اطلاعات اسرائیل و فرانسه نفوذ پیدا کند.

به گزارش سدید؛ سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار فرهنگ سدید با اشاره به دستگیری "روح الله زم" گفت: دشمن مدت هاست که جنگ سایبری را در فضای مجازی و رسانه تشدید کرده است و برای پیشبرد اهدافش از عناصر بریده از نظام مانند روح الله زم استفاده می‌کند، لذا اطلاعات لازم خود را برای استفاده ابزاری و با تاکید بر فریب و دروغ استوار کرده است.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته کانال تلگرامی «آمد نیوز» یکی از تریبون‌های دروغ پراکنی و پمپاژ نفرت علیه نظام ایفای نقش کرده است. اما جمهوری اسلامی ایران که در عرصه امنیتی اطلاعاتی توانمندی زیادی دارد توانست او را دستگیر کند. «روح الله زم» تصور می‌کرد با خوش خدمتی به سرویس‌های بیگانه از نوعی مصونیت برخوردار است. "زم" با اینکه مورد حمایت و آموزش کشور‌های ضدانقلاب بود و در رسانه‌ها علیه انقلاب حرکت می‌کرد، هیچگاه فکر نمی‌کرد اطلاعات و امنیت سپاه بر اطلاعات اسرائیل و فرانسه نفوذ پیدا کند.

سنایی راد اضافه کرد: دستگیری «زم» نشان داد نیرو‌های اطلاعاتی کشور بسیار توانمند هستند و سربازان امام زمان (عج) در شرایط مقتضی ابتکار و اشراف کافی را دارند. البته واقعیت این است که اگر هم دستگیر نمی‌شد کلیپ‌هایی که ماه‌های گذشته از رسانه‌ها پخش شد ضعف و خفت او در خیانت و خدمت به بیگانه را بار‌ها نشان داده است.

زمینه برای دستگیری عناصر وابسته به

برخی در این ماجرا فریب خوردند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اظهار اینکه "روح الله زم" در عرصه افکار عمومی شرایطی بهتر از منافقین قبل و بعد از جنگ نداشت، افزود: کسی که با توهمات ذهنی به کشور اسلامی خیانت کند به اهدافش نمی‌رسد. اگرچه برخی عناصری که با "زم" در ارتباط بودند فریب خورده بوده و نمی‌دانستند اطلاعاتی که به او می‌رسانند به یک باند رسانه‌ای ضدانقلاب به نام «آمد نیوز» می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بعد از دستگیری این فرد در اعترافات خود زمینه‌ای برای دستگیری همدستانش رقم خواهد خورد، عنوان داشت: قبل از دستگیری شناسایی‌های لازم برای این امر صورت گرفته تا لطمه‌ای به دامنه کار اطلاعاتی نخورد.

وزارت اطلاعات به وظایف خود عمل کند

سنایی راد تاکید داشت: ما با یک تهاجم فرهنگی مواجه هستیم و این اتفاقات باید سواد رسانه‌ای و آگاهی مردم را افزایش دهد. زمانی که مستند "روح الله زم" پخش شد براحتی بسیاری از واقعیت‌ها لو رفت و نشان داد که چگونه با افکار مردم بازی می‌شد. این مستند‌ها باعث رشد سواد رسانه‌ای و ارتقای افکار عمومی شد تا عموم مردم دیگر فریب نخورند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در پایان با اشاره به اینکه "روح الله زم" مدتی موج‌سواری کرد و مورد توجه سرویس‌های بیگانگان قرار گرفت، گفت: دستگاه‌های مسئول باید تلنگری بخورند و دستگیری این فرد را به معنای خاتمه یافتن این موضوعات ندانند. این اقدامات صرفا وظیفه نیرو‌های سپاه نیست و مردم و دستگاه‌های دولتی نباید غفلت کرده و فریب بخورند. باید قبل از وقوع جرم این موضوعات بررسی و آسیب شناسی شود.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کجاش اسم وزارت اطلاعات رو آورد
ارسال نظر
captcha