یادداشت/ مهری طالبی دارستانی
مگر ما با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامیمان چه کم داریم که باید یدک کش فرهنگ رو به تباهی غرب باشیم. فرهنگی که به اذعان مراکز آماری غرب جز افزایش فساد و فحشا و تجاوز و خشونت علیه زنان چیزی به ارمغان نیاورده!!!

به گزارش فرهنگ سدید مهری طالبی دارستانی در یادداشتی به حوادث اخیر شهرداری و نحوه برخورد دولت با زنان جامعه واکنش نشان داد، متن این یادداشت در ادامه می آید: متاسفانه به تازگی شاهد تحرکات شدید و عمیق ضد فرهنگی دشمن هستیم به گونه ای که ایادی نفوذ غرب درمملکت شیعه اصول ابتدایی اسلام زیر پاگذاشته شده، علنا به مخالفت با عقایدمان پرداختند و احکام را به بازی گرفتند و با شعارهای عوام فریب غربی سعی در به انحطاط کشیدن قانونی جامعه دارند که نه از مفهوم آزادی  و نه از انسانیت چیزی درک کردند.
چگونه است، که شهردار تهران در مراسمی به نام "زن" این ریحانه الهی، دختران را ملعبه قرار می دهد که مردان بر حرکات این مظهر جمال و جلال الهی بی شرمانه بنگرند و کف بزنند.
چگونه است، که در دانشگاههای ما به سبک سخیف ترین شوآف ها همه شرف و حیثیت و انسانیت دختران و پسران به تمسخر و بازی گرفته می شود و مسئولان فرهنگی ککشان نمی گزد؟
به چه حقی زنانی به عنوان مسئول معاونت زنان ریاست جمهوری گمارده شده اند که بالاترین دغدغه شان درحوزه زنان ورود به ورزشگاه آقایان است.
چشم بر مسائل و معضلات واقعی این قشر بسته اند و فقط به دنبال اجرای استاد نخ نمای بین المللی در آن حوزه، گلو می درند. اسنادی که اجرای آنها به اذعان مراکز آماری غرب جز افزایش فساد و فحشا و تجاوز و خشونت علیه زنان چیزی به ارمغان نیاورده است.
مگر ما با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامیمان چه کم داریم که باید یدک کش فرهنگ رو به تباهی غرب باشیم.
اگر این خانم ها توان ارائه طرح های داخلی ندارند عقب بنشینند تا زنان فرهیخته ای جایگزین شان شوند که توان درک واقعیات جامعه زنان و ارائه راهکار مناسب داخلی برای رفع مشکلات زنان را داشته باشند.
به چه حقی خانم ابتکار طرح تساوی جنسیتی را که حضرت امام خامنه ای سال ۹۳ علنا اعلام کردند آن را از ذهنشان بیرون کنند تصویب نمودند؟! طرحی که در لایه هایش دفاع از همجنس بازان گنجیده و در اصل به دنبال برداشتن چتر حمایت خانواده از سر زنان و نهایتا تبدیل آنان به کارگر ارزان قمیت بازار کار و برده جنسی کردن آنان است .
زنان فرهیخته جامعه اسلامی ایران قطعا تا ریشه کنی روند اجرای اسناد بین المللی و قطع ایادی نفوذ و اجرای آن در داخل از پا نخواهند نشست و حتی اگر مسئولان در خواب باشند با تمام توان تا آخرین قطره خون از حقوق شرعی و قانونیشان دفاع خواهند کرد، در همین راستا درخواست جدی پیگیری این تقابل با مبانی اسلام را از قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم و منتظر اعلام نتیجه پیگیریها هستیم.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
درود بر خانم طالبی
ارسال نظر
captcha