محور روزنامه‌های امروز به دلیل تصمیم مجلس درباره کارت سوخت، اعلام تصمیم رئیس‌جمهور برای اقدام متقابل ایران بر اساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام در روز چهارشنبه و اعزام ناو هواپیمابر آبرهام به خلیج‌فارس ازجمله محورهای روزنامه های اصلاح‌طلب و اصولگرا بوده است و تنها تفاوت در نحوه پرداختن به آن است.

به گزارش فرهنگ سدید؛ نیم‌نگاهی کلی به صفحه نخست مطبوعات امروز (سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت) نشان می‌دهد که بیانات رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن در اغلب روزنامه‌ها بازتاب داشته است. محور روزنامه‌های امروز به دلیل تصمیم مجلس درباره کارت سوخت، اعلام تصمیم رئیس‌جمهور برای اقدام متقابل ایران بر اساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام در روز چهارشنبه و اعزام ناو هواپیمابر آبرهام به خلیج‌فارس ازجمله محورهای روزنامه های اصلاح‌طلب و اصولگرا بوده است و تنها تفاوت در نحوه پرداختن به آن است.

پایش روزنامه‌های اصولگرا حاکی از آن است که عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غره همزمان با پاسخ قدرتمند موشکی مقاومت در روزنامه‌های کیهان، وطن امروز، صبح نو، حمایت، قدس و جوان پوشش داده‌شده است. روزنامه‌های اصولگرا تصمیم مجلس در لغو سهمیه‌بندی بنزین موردبررسی قرار داده و به شوی رسانه‌ای جان بولتن درباره اعزام ناو هواپیمابر به خلیج‌فارس، پاسخ صریح و جدی ‌داده‌اند. همچنین «عدم کنترل بازار کالای اساسی از سوی دولت» و «سخنان آیت‌الله رئیسی درباره لزوم نظارت بر بازار قبل از ورود قوه قضاییه» از دیگر موضوعاتی بوده است که پوشش داده‌شده است.

پایش روزنامه‌های اصلاح‌طلب حاکی از آن است که تهدید حضور ناو آمریکایی آبرهام جدی گرفته‌شده است و اغلب روزنامه‌های این جریان به تصمیم مجلس درباره عدم سهمیه‌بندی بنزین نقد جدی وارد کرده‌اند و انتظار داشته‌اند که مجلس دولت را در سهمیه‌بندی بنزین همراهی کند.

 

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح

 

صفح
ارسال نظر
captcha