نیم‌نگاهی کلی به صفحه نخست مطبوعات امروز نشان می‌دهد که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از معلمان سراسر کشور بازتاب گسترده‌ای داشته است. حواشی اخیر سهمیه‌بندی بنزین نیز موجب شده که اغلب روزنامه‌ها به این موضوع نیز بپردازند.
به گزارش فرهنگ سدید؛ نیم‌نگاهی کلی به صفحه نخست مطبوعات امروز  ( پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت) نشان می‌دهد که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از معلمان سراسر کشور بازتاب گسترده‌ای داشته است. حواشی اخیر سهمیه‌بندی بنزین نیز موجب شده که اغلب روزنامه‌ها به این موضوع نیز بپردازند. سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم هم موجب شده تا روزنامه‌ها به فداکاری‌های و ایثار معلمین کشور اشاره‌کرده و در این راستا کلاس درسی را معرفی کنند.

پایش روزنامه‌های اصولگرا نشان می‌دهد که بیانات رهبر معظم انقلاب و انتقاد از ضدونقیض‌ها سهمیه‌بندی بنزین که بر سطح جامعه تأثیر گذاشته محور مطبوعات این جریان بوده است. همچنین بالا رفتن قیمت‌ها در بازار خودرو و کالا انتقادات این روزنامه‌ها را در برداشته است.

پایش روزنامه‌های اصلاح‌طلب حاکی از آن است که اظهارات زنگنه درباره فروش نفت در سطح بین‌الملل و عدم شفایت در داخل از محورهای روزنامه‌های این جریان بوده است. همچنین احضار مهناز افشار به دادگاه ازجمله موضوعاتی بوده است که روزنامه‌های این جریان آن را بازتاب داده‌اند. حضور روحانی در کرمانشاه و افتتاح چند طرح نیز پوشش داده‌شده است.

 
 


 

ارسال نظر
captcha