تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور را که صبح امروز عرضه شده است، مشاهده می‌کنید.

به گزارش فرهنگ سدید؛ نیم‌نگاه کلی به مطبوعات امروز (یک شنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۸) نشان می‌دهد که بحران سیل و عدم مدیریت آن توسط ستاد بحران همچنان در روزنامه‌های کشور بازتاب گسترده‌ای دارد و اغلب روزنامه‌های امروز نیز به این موضوع پرداخته‌اند. موضوع قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی آمریکا نیز از دیگر موضوعاتی بوده است که روزنامه‌های هر دو جریان با عناوینی چون "بازی با آتش"، "حماقت آمریکایی علیه مردمی ترین ارتش جهان" و "شوی جدید ترامپ علیه سپاه" به آن اشاره داشته‌اند.

پایش روزنامه‌های اصولگرا نشان می‌دهد که توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر خروج آمریکایی‌ها از عراق به نخست‌وزیر این کشور، بحران سیل، دیدار رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر عراق در تهران و تکریم و معارفه تولیت آستان قدس رضوی ازجمله موضوعاتی بوده است که روزنامه‌های این جریان به آن پرداخته‌اند.

پایش روزنامه‌های اصلاح‌طلب حاکی از آن است که بحران سیل، تشییع پیکر مرحوم مشایخی و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست‌وزیر عراق محور بوده است. نکته قابل تأمل اینکه جز روزنامه دولتی ایران و روزنامه ابتکار دیدار حسن روحانی با نخست‌وزیر عراق در دیگر روزنامه‌های این جریان سانسور شده است.

آمریکا باید زودتر از عراق خارج شود/ تخلیه اضطراری دشت آزادگان/شوی جدید ترامپ علیه سپاه/ وداع با شازده/بفرمایید ۱/۴۰۰/۰۰۰ شغل/امداد در لرستان آماده باش در خوزستان؛ تیتر یک روزنامه‌های صبح امروز است.

ارسال نظر
captcha