گزارش «فرهنگ سدید» درباره بهره برداری صهیونیست از رسانه/ (۱)
یکی از رایج‌ترین راه‌های از بین بردن فرهنگ و اصول اخلاقی در جوامع متمدن، تبلیغ و تکثیر انواع انحرافات است که این امر بدون استفاده از رسانه‌ها و ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای امکان پذیر نیست.

گروه رسانه و فضای مجازی فرهنگ سدید- سعید عسکری نسب: یکی از رایج‌ترین راه‌های از بین بردن فرهنگ و اصول اخلاقی در جوامع متمدن، تبلیغ و تکثیر انواع انحرافات است که این امر بدون استفاده از رسانه‌ها و ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای امکان پذیر نیست.

در همین راستا همواره رسانه که شامل انواع مطبوعات، نشریات، سایت‌های خبری و تفریحی، رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری و فضای مجازی است در خدمت سیاستمداران بوده تا با نادیده گرفتن سطح شعور و درک ملت‌ها آن‌ها را به سمت اهداف و امیال خود هدایت کنند.

صهیونیست بین الملل که یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین موج‌های انحرافی تاریخ بشریت را دائما هدایت می‌کند، همواره بر استفاده بسیار دقیق و کنترل شده از این ابزار از دیرباز مصر بوده و تلاش جدی و خستگی ناپذیری برای از بین بردن فرهنگ‌های قدیمی و اخلاق مدار در تمامی جوامع دارد و این مسئله را به کرات در پروتکل‌های بیست و چهارگانه یهود به میان آورده و در ابعاد مختلف به آن پرداخته است.

در پروتکل شماره یک یهود آمده است: "در گذشته ما نخستین کسانی بودیم که ندای آزادی، عدالت و برابری را در میان توده‌های مردم سر دادیم. کلماتی که هنوز هم تکرار می‌شوند و کسانی آن‌ها را تکرار می‌کنند که شباهت بسیار با طوطی دارند و از هر طرف که بروند به دام فرود می‌آیند. این افراد رفاه و آسایش را از مردم جهان سلب می‌کنند و آزادی حقیقی را که پیشتر‌ها در اختیارشان بوده از افراد می‌گیرند. "

برای احقاق این توطئه و دیگر دسیسه‌های صهیونیست بین الملل در جهان رسانه بهترین ابزار بود و به همین دلیل از ابتدای تاسیس رسانه در تاریخ که همان مورخین و محدثین بودند، تشکل‌های یهودی و صهیونیستی نقش بسیار زیادی در این زمینه داشته اند.

دکتر سلیمی نمین در مصاحبه با جامعه خبری تحلیلی "الف" در تایید موضوع فوق الذکر می‌گوید:، اما نکته‌ای که در پرداختن به تاریخ باستان باید مورد توجه قرار گیرد این است که ما جریاناتی را در چندصد ساله اخیر شاهد بوده ایم که برای سلطه بر جوامع سعی می‌کنند بر تاریخ دست اندازی کنند. ما در اینجا یک تحریف تاریخ را به وضوح می‌بینیم و این البته در قوم یهود سابقه طولانی دارد. قوم یهود در زمینه دست اندازی در تاریخ و تلاش برای محروم کردن ملت‌ها از تجربیات تاریخی شان ید طولایی دارد. در صدر اسلام هم اشرافیت یهود بسیار حساب شده در مورد تاریخ عمل می‌کردند تا حدی که قسمت قابل توجهی از روایت‌های ساختگی و ناروای دینی وتاریخی آن دوران به اسرائیلیات معروف شده است. چرا؟ چون این جماعت تلاش زیادی داشته اند که با جعل کردن تاریخ اهداف خودشان را دنبال کنند و به همین خاطر بسیاری از معارف بشری که از طریق تجربیات تاریخی به دست می‌آید ضربه دیده است. این مساله در سه سده اخیر بسیار چشمگیرتر و بارزتر است و البته محدود به وقایع تاریخی خودشان مانند جنگ‌های جهانی و مساله هولوکاست و یهودی سوزی‌های اغراق آمیز و... نیست. آن‌ها با جعل تاریخ، اهداف اقتصادی و سیاسی خاصی را دنبال می‌کنند که البته در اینجا موضوع بحث ما نیست.

 

 

ارسال نظر
captcha