در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر و بایکوت رسانه‌های عربی-غربی انجام می‌شود
۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) ماه امسال خبر اولیه ای از قتل یک کودک شش ساله عربستانی بر روی خروجی‌های رسانه‌های سعودی قرار گرفت، خبری که هرگز کامل نشد و هیچ اطلاعیه و یا اعلامیه‌ای در خصوص آن منتشر نشد.
به گزارش فرهنگ سدید، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) خبری بر روی خروجی‌های رسانه‌های سعودی قرار گرفت که حکایت از قتل یک کودک شش ساله عربستانی داشت، خبری که هرگز کامل نشد و هیچ اطلاعیه و یا اعلامیه‌ای در خصوص آن از سوی مراکز مرتبط با آل سعود منتشر نشد.

پس از گذشت چند روز تلاش رسانه‌های آل سعود در بایکوت خبر این جنایت وحشیانه، ابتدا این خبر در بین کاربران فضای مجازی عراق منتشر و سپس ۱۷ بهمن ماه به دست کاربران و رسانه‌های ایران برسد.
بر اساس اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های خارج از عربستان گفته شد که یک جنایتکار سعودی (۴۰ ساله) سر «زکریا بدر علی الجابر» کودک شش ساله شیعه را به وسیله شیشه‌های شکسته شده یک مغازه نزدیک به یکی از قهوه‌خانه‌های جاده شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز در شهر مدینه المنوره، در برابر چشمان مادرش گوش تا گوش برید.

در جهان امروزی شاهد هستیم که در برابر دیدگان مدعیان دروغین دموکراسی، اما به واقع جنایتکاران و وحوش تاریخ، جنایتی به هولناکی بریدن سر بچه شش ساله در عربستان رخ می‌دهد، اما هیچ واکنشی درخور به این جنایت در رسانه‌ها و در سطح سازمان‌های بین المللی صورت نمی‌گیرد. پاسخ به این سوال را به فرصت دیگری موکول می‌نماییم، اما آنچه اهمیت دارد این است که تنها زکریا نیست که قربانی جنایت توحش قرن ۲۱ است بلکه صد‌ها هزار کودک در یمن تحت بدترین تحریم و محاصره قرار گرفته و بیش از ۵ هزار کودک نیز کشته شده اند.

آری در مقابل چشمان بهت زده دنیا خبری مخابره می‌شود که دل هرانسان آزاده‌ای را خون می‌کند. طفل ۶ ساله‌ای در مقابل چشمان مادرش با شیشه ذبح می‌شود فبای ذنب قتلت؟!

سوال اول این است که آیا کنوانسیون جهانی حقوق کودکان وجود ندارد؟ چرا البته که وجود دارد! اگر وجود نداشت که رژیم کودک کش عربستان با وقاحت تمام پرچم رسمی و نمایندگی از حقوق کودک را برای خنداندن و سرگرمی جشن‌های کریسمس به دست نمی‌گرفت.

سوال دوم از مدعیان حقوق بشری دنیاست که آیا کودکان در نزد شما مصونیت ندارند؟ اگر دارند پس چرا صدایی از شما بلند نمی‌شود؟

سوال سوم از علمای اسلام چه شیعه و چه سنی است که چرا سکوت کرده اند؟ چرا خاموشند؟

آیا زکریای شهید از اصول مسلم اولیه انسانی هیچ حقی نداشته است؟! و جرم او چه بوده است؟! بای ذنب قتلت؟ از مجامع بین المللی که انتظاری نیست، چون خودشان صحنه گردان چنین جنایاتی هستند. صحنه‌های کشتار کودکان در غزه، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و ... هرگز از دیدگان بیدار تاریخ و انسان‌های تشنه حقیقت پاک نخواهد شد، اما‌ای علمای اسلام شما چرا سکوت کرده اید به پا خیزید که جنایات عربستان در یمن و کشتار شیعیان در شرق عربستان و این طفل معصوم، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

در حالی که برخی از انجمن‌های فعال در حقوق بشر آزادی خواه نسبت به این موضوع و روشن شدن جریان این واقعه از پلیس آل سعود توضیح خواسته اند، اما پلیس تا کنون نسبت به این رویداد حتی یک واکنش نشان نداده و آن را در هاله‌ای از ابهام رها کرده است که در این باره کارشناسان گمانه زنی می‌کنند پلیس عربستان قصد دارد تا ضمن سرپوش گذاشتن بر این حادثه و جلوگیری از بین المللی شدن این اتفاق در افکار عمومی جهان، متهم را با ادعا‌های ساختگی «قاتل وی بیمار روانی بوده» از این مخمسه نجات دهد.
در راستای حمایت از زکریا و تحقق صدای انسانیت در سرزمین توحش که زمانی مهد رسالت و امامت بود کاربران فضای مجازی، رسانه ها، فعالین حقوق بشر و مردم آزادی خواه قصد دارند تا در ۲۰ اسفند ماه با برگزاری چله بزرگداشت زکریا این کودک معصوم و مظلوم عربستانی، نسبت به سکوت جامعه مدعی حقوق بشر و بایکوت رسانه‌ای خبر این جنایت توسط مافیای رسانه‌ای غرب اعلام انزجار کرده و این اقدام را محکوم کنند.
ارسال نظر
captcha