با حضور شخصیت‌های علمی و ملی؛
آیین نکوداشت دکتر محمدعلی سرلک از اساتید برجسته رشته مدیریت برگزار شد.
به گزارش فرهنگ سدید؛ آیین نکوداشت دکتر محمدعلی سرلک از اساتید برجسته رشته مدیریت روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. در این مراسم افراد شاخص و چهر‌های برجسته علمی به توصیف صفات نیکوی اخلاقی و توانمندی‌های شخصی ایشان در حوزه‌های مختلف پرداختند.
محمود اسعدی طراح و دبیر همایش چهره‌های ماندگار، وی را از جمله افرادی دانست که شایستگی حضور در بین چهره‌های ماندگار سال را دارند. اصغر ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور نیز استاد سرلک را از نوابغ علم مدیریت در عرصه‌های مختلف من جمله اقتصادی و بانکداری برشمرد و از مسئولین دولتی درخواست کرد تا در شرایط حساس کنونی اقتصاد، از ظرفیت و تجارب افراد متخصصی مانند دکتر سرلک استفاده شود. محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز نیز در مجلس شورای اسلامی نیز اذعان داشت بنده افتخار می‌کنم نماینده مردم شهری هستم که در آن مفاخری، چون دکتر سرلک زیست کرده و پرورش یافته‌اند. ایشان به حق از جمله مفاخر استان و کشور هستند.

دکتر محمدعلی سرلک، (متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ در شهرستان الیگودرز) دانش‌آموخته دکترای مدیریت از دانشگاه تهران است که در سن ۴۳ سالگی به مرتبه استاد تمامی دست یافته است.
ریاست مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، سردبیری مجلات علمی پژوهشی (در ایران و کانادا) و ارائه مشاوره به تیم ملی تکواندو از جمله فعالیت‌های تخصصی وی هستند. او پیش‌تر به مدت یک سال سرپرست دانشگاه پیام نور بود. دکتر سرلک همچنین ادیب، موسیقیدان و ورزشکار حرفه‌ای نیز است و در حال حاضر عضو ثابت هیئت هم‌اندیشی کارگروه آموزش عالیِ مرکز راهبردی ژرفا هستند.
 
آیین نکوداشت استاد محمدعلی سرلک برگزار شدآیین نکوداشت استاد محمدعلی سرلک برگزار شدآیین نکوداشت استاد محمدعلی سرلک برگزار شدآیین نکوداشت استاد محمدعلی سرلک برگزار شد
ارسال نظر
captcha