مکتب گرگ‌های جنسی
یکی از عرفان‌های کاذب و منحرف فرقه «فالون دافا» است. این فرقه به‌گونه‌ای به اشتراک جنسی بین زن و مرد معتقد است و سعی دارد ساختار خانواده را تجزیه کند. فالون دافا این روش را نه‌تنها در مسائل خانوادگی بلکه در مسائل اجتماعی و سیاسی برای بر هم زدن قدرت اجتماعی به کار می‌گیرد و به همین علت از طرف مقامات کشور چین ممنوع اعلام‌شده است ولی همچنان آمریکا و لابی صهیونیست از آن دفاع می‌کنند.

فرهنگ سدید- گروه وحدت: عرفا‌ن‌های کاذب عمده‌ترین ابزار دشمن برای اجرای عملیات ناتوی فرهنگی به شمار می‌آیند. قدرت‌های غربی با ترویج عناصر و آموزه‌ای فرقه‌های به‌اصطلاح عرفانی می‌کوشند تا دیدگاه غنی فرهنگی در جوامع را به یک مجموعه سست و غیرحقیقی بدل کند.

یکی از عرفان‌های کاذب و منحرف فرقه «فالون دافا» است. این فرقه به‌گونه‌ای به اشتراک جنسی بین زن و مرد معتقد است و سعی دارد ساختار خانواده را تجزیه کند. فالون دافا این روش را نه‌تنها در مسائل خانوادگی بلکه در مسائل اجتماعی و سیاسی برای بر هم زدن قدرت اجتماعی به کار می‌گیرد و به همین علت از طرف مقامات کشور چین ممنوع اعلام‌شده است ولی همچنان آمریکا و لابی صهیونیست از آن دفاع می‌کنند.

یکی از آثاری که درباره این فرقه منتشرشده، کتاب «فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان» نوشته «حسین بابا زاده مقدم» است که از سوی انتشارات «کتاب ابرار» منتشرشده است. این کتاب به گرایش‌ کاذب فالون دافا پرداخته که پس از مطرح‌شدن، فوراً موردحمایت غرب قرار گرفت و سپس نسخه‌های بازتولید شده‌اش از چین رهسپار کشورهایی همچون ایران شد.

نویسنده اثر سعی کرده است با معرفی اجمالی فالون دافا، جامعه جوان کشور را در مقابله جدی با این پدیده شوم آگاه سازد. در این کتاب می‌خوانیم که خاستگاه فالون دافا، کشور چین است. کشوری با سابقه‌ای غنی در به‌کارگیری روش‌های تزکیه نفس و آرامش ذهن که عمدتاً با الهام از تعالیم بودا پدیدار شده‌اند.

ماهیت فالون دافا و رئیس فرقه

در لغت چینی فالون دافا کلمه‌ای مرکب و به معنای اساسی وجود یا قانون اکبر است. «لی هونگ جی» در سال 1992 فرقه‌ای شبه عرفانی را با بهره‌گیری از تعالیم تزکیه بودا در چین معرفی و پایه‌ریزی کرد که خود مروج و طراح آن بوده است. وی ادعا می‌کند که در سال 1992 میلادی بر او وحی نازل‌شده است. او که خود را پیامبر آخرالزمان معرفی می‌کند معتقد است که دین او انسان را به کمال و پاکیزگی نفس و زدودن آن از هوای نفس و گمراهی و اغواء سوق می‌دهد.

رئیس فرقه فالون دافا با ادعاهایی که در خصوص قدرت خدایی و جهان‌شمول بودن فالون دافا دارد هیچ جای شکی درباره الحادی بودن آن باقی نمی‌گذارد. همچنان که ماهیت دافا صد درصد تخیلی و موهوم است.

توهم نامیدن بیماری در فرقه فالون دافا

در میانه‌سال‌های 1992 یعنی زمان آغاز به کار دافا توسط هونگ‌جی تا 1999 زمان پناهنده شدن وی به آمریکا، سال‌های مصیبت‌باری برای ملت چین قلمداد می‌شود؛ زیرا 3000 تن از پیروان این فرقه که شاید کل تعداد آن‌ها در چین به 100 میلیون نفر رسیده بود به‌واسطه تعالیم دافا که بیماری را یک توهم دانسته و درمان آن را توسط پزشک و دارو ممنوع اعلام کرده بود، جان سپردند. این امر دولت چین را وادار به مقابله با سران دافا کرد.

فالون دافا و اعمال منافی اخلاق

این فرقه، مالکیت شخصی را حرام کرده و به مالکیت عمومی اعتقاد دارد. فالون دافا می‌گوید مردان مالک همه زنان و زنان مالک همه مردان هستند به دنبال همین اعتقاد و ترویج کمونیسم جنسی در قانون دافا به‌وضوح دیده می‌شود.

ادعای خدایی رئیس فرقه فالون دافا

رئیس فرقه فالون دافا، همه ادیان و مذاهب غیر خودش را شیطانی می‌داند و خود را تنها پناه در برابر شیطان معرفی می‌کند. مریدانش باید برای تزکیه وی را در حالت تمرکز، تجسم کنند و تمرین‌های بخصوصی را با تصاویر وی به انجام دربیاورند این موارد باعث می‌شود مریدان تجسم دروغین وی را در ضمیر خود تثبیت کنند که به همراه ادعاهای پوچ باعث می‌شود تا مریدان از او غولی بزرگ ترسیم کنند.

حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از فرقه فالون دافا

با پناهنده شدن هنگ جی رهبر فرقه فالون دافا به آمریکا در سال 1999، کاخ سفید و لابی‌های صهیونیست یکی از مهره‌های اصلی برای ضربه زدن به اقتصاد و فروپاشی اقوام کشور چین را پیدا کردند. مظلوم‌نمایی و درج تیترهای ریزودرشت در رسانه‌های مطرح امریکا از تعالیم و سرکوب پیروان فالون دافا در چین قسمتی از این پروژه محسوب می‌شود.

رژیم صهیونیستی از فرقه‌های ضاله‌ای همچون بهائیت و قادیانیه حمایت‌های گسترده کرده است تا جایی که مرکز بهاییان در اسرائیل است. اکنون نیز به‌طور محسوسی از فرقه فالون دافا حمایت می‌کند.

کتاب‌ها و مقالات این فرقه به‌سرعت به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شوند و سایت‌های حامی آن در تمام دنیا فعال هستند.

این فرقه با استفاده از پوشش به‌ظاهر معنوی و شعارهایی که درزمینهٔ تزکیه شخصی و عدم دخالت در سیاست می‌دهد، به دنبال سیاسی شدن و براندازی حکومت چین است.

چند سال پیش، سفارت چین طی نامه‌ای به وزارت امور خارجه ایران خطر این فرقه را متذکر شد و از مقامات ایران خواست به هر نحوی جلوی ورود آن را بگیرند و نگذارند همان مشکلی که در چین به وجود آمده در ایران هم پدیدار شود.

بنابراین لزوم روشنگری و آگاهی بخشی در مقابله با فرق و نحله‌های نوظهور که هدف و غایتشان دور ساختن انسان از ادیان توحیدی و الهی است، امری گریزناپذیر می‌کنند. امروزه دشمنان نظام اسلامی با ترویج افکار منحط از همه توان خود استفاده می‌کنند تا جوانان مؤمن و انقلابی را از صراط مستقیم دور کند. بر این اساس انتشار آثار مختلف درباره پشت پرده فرقه‌ها و واقعیات درونی آن‌ها می‌تواند به تنویر افکار عمومی و به‌ویژه جوانان بیانجامد.

Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
آیا در مورد مطالبی که نوشته شده منبعی از بنیانگذار فرقه وجود دارد یا برداشت شخصی شما مطرح شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
چطوری این چیزا رو مینویسید همش دروغ.
لطفا دقیقا همین چیزایی ک میگید تو فالون هست شات همین خط و حرفایی ک گفته رو بدید ماهم بخونیم .
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
چرا اینقدر راجع به فالون دافا دروغپردازی می کنید !؟ فالون دافا یک روش تزکیه نفس هست. هیچ ربطی به مسایل سیاسی هم نداره. اصولاً دلیل مخالفت حکومت کمونیستی چین با گسترش فالون دافا اینه که می ترسند مکتب فالون دافا جایگزین عقاید کمونیستی در چین بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
براتون متاسفم کل دنیا بدن فقط شما خوبین این چرت و پرتها رو از کجاتون میارید بسه دیگه مردم ژرنگ شدن
Japan
فالون دادفا
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
جمع کتاب ، اراجیفتون رو ، جای تاسف در مورد فالون دافا اینجوری صحبت میکنید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
بانوشتن این دروغها واراجیف به جایی نمی رسید
Canada
تمرین کننده ی فالون دافا
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
چه بیسواد ! لااقل برو یک بار کتاب رو بخون بعد نقد و بررسی بنویس !
دویست میلیون انسان عاقل و بالغ در تمام رده های سنی و جنسی و شغلی فالون دافا رو تمرین کردن و از مزایای معنوی سلامتی اون برخوردار شدن ، اونها اشتباه میکنن و توی بیسواد و چند نفر بیسواد تر از خودت فقط درست میگید؟!
برو قلب حسود و پر کینه ات رو درمان کن تا دیر نشده که وقتی مصیبت و بلا بیاد برای افراد بد قلبی مثل تو میاد
« فالون دافا خوب است ، حقیقت نیکخواهی بردباری خوب است » ۹ کلمه ی جادویی هست که در سختی ها انسان رو نجات میده
هرکس میتونه فقط این ۹ کلمه رو تکرار کنه و اثرات معجزه آسای این ذکر رو ببینه و متوجه عمق حماقت افرادی مثل این فرد دروغپرداز بشه
خودتون امتحان کنید
Turkey
فالون دافا
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
البته خوشحالم که انقدر احمق هستید که با نوشتن دروغ راجع به فالون دافا بیشتر باعث میشین مردم متوجه بشن این کتاب مفید است. چون همه عالم و آدم میدونن که هرچیزی که جمهوری اسلامی ازش بد بگه صد در صد چیز خوبی هست و هرچیزی که گفته دقیقا برعکس هست.
فالون دافا یعنی زندگی کردن بر پایه راستی و نیکی و شکیبایی!
این اراجیف و از کجاتون دراوردین گرچه جای شما همونجایی هست که این اراجیف و از اونجا دراوردین
ارسال نظر
captcha