غلامی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی با منابع مالی و انسانی بسیج اجرا و از این طریق بسیج توانسته است طرح‌های اشتغال‌زایی گسترده‌ای در کشور ایجاد کند.

به گزارش فرهنگ سدید، سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با «فرهنگ سدید» اظهار داشت: بسیج مانند یک ظرفی است که عشق مردم به انقلاب را نشان می‌دهد که نمونه‌ی آن را می‌توان در دفاع مقدس و برهه‌های تاریخی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: بسیج در تمام عرصه‌ها به پاسداری از امنیت ملی و مذهبی پرداخته است و هیچ‌گاه از ارزش‌های انقلاب دست نکشیده است.

غلامی با اشاره به تأسیس بسیج سازندگی در سال ۷۹ تأکید داشت: بیش از ۱۳۲ هزار پروژه کوچک محرومیت‌زدایی به همت بسیج مردمی در کشور اجراشده است.

وی با اشاره به این‌که بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی توانسته است به انقلاب و نظام اسلامی کمک کند اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی با منابع مالی و انسانی بسیج اجرا و از این طریق بسیج توانسته است طرح‌های اشتغال‌زایی گسترده‌ای در کشور ایجاد کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بابیان این‌که بسیج در حوزه سلامت هم ورود موفق داشته است بیان داشت: در واکسیناسیون همگانی بسیج توانسته است با تمام ظرفیت‌های خود وارد میدان شود و بیماری‌هایی مانند فلج اطفال را ریشه‌کن کند.

غلامی ادامه داد: بسیج در مسئله کشاورزی، آبخیزداری و بیابان‌زدایی هم توانسته است به مردم و هم به دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کمک شایانی کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور در پایان گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها پابه‌رکاب انقلاب بوده و همیشه برای سربلندی ایران اسلامی سعی و تلاش کرده است.

ارسال نظر
captcha