درگفت‌وگو با «فرهنگ سدید» مطرح شد
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: اجتهاد رسانه‌ای به این معناست که صاحب رسانه ابتدا پیام خود را از هر طریقی و در هر قالبی با تمام اصول مورد قبول خود اجتهاد کند و سپس دست به نقد بزند.
عزت الله ضرغامی عضو شورای فضای مجازی و رئیس سابق صداوسیما در پاسخ به سوال فرهنگ سدید، درباره چگونگی نقد منصفانه گفت: نقد چیز خوبی است، اما نباید نقد به سیاه نمایی ختم شود.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: حال سوالی مطرح می‌شود که چه‌طور و با چه روشی می‌توان نقد کرد که سیاه نمایی نباشد در پاسخ باید گفت: با روش اجتهاد رسانه‌ای این کار انجام می‌شود.

ضرغامی تصریح کرد: اجتهاد رسانه‌ای به این معناست که صاحب رسانه ابتدا پیام خود را  از هر طریقی و در هر قالبی با تمام اصول مورد قبول خود اجتهاد کند و سپس دست به نقد بزند.

/انت‌های پیام/
ارسال نظر
captcha