پایگاه تحلیلی فرهنگ سدید

درگفت‌وگو با «فرهنگ سدید» مطرح شد

تعریف ضرغامی از اجتهاد رسانه‌ای

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: اجتهاد رسانه ای به این معناست که صاحب رسانه ابتدا پیام خود را از هر طریقی و در هر قالبی با تمام اصول مورد قبول خود اجتهاد کند و سپس دست به نقد بزند.

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

عزت الله ضرغامی عضو شورای فضای مجازی و رئیس سابق صداوسیما در پاسخ به سوال فرهنگ سدید، درباره چگونگی نقد منصفانه گفت: نقد چیز خوبی است اما نباید نقد به سیاه نمایی ختم شود.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: حال سوالی مطرح می‌شود که چه‌طور و با چه روشی می توان نقد کرد که سیاه نمایی نباشد در پاسخ باید گفت با روش اجتهاد رسانه ای این کار انجام می شود.

ضرغامی تصریح کرد: اجتهاد رسانه ای به این معناست که صاحب رسانه ابتدا پیام خود را  از هر طریقی و در هر قالبی با تمام اصول مورد قبول خود اجتهاد کند و سپس دست به نقد بزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: