بیست و دومین نشست شنبه‌های انقلاب با عنوان «گردشگری» در روز شنبه ۲۴ شهریورماه ساعت ۹ صبح در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ سدید به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، بیست و دومین نشست شنبه‌های انقلاب با عنوان «گردشگری» و با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این حوزه، در روز شنبه ۲۴ شهریورماه ساعت ۹ صبح در «حسینیه جماران» برگزار می‌شود.
در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه گردشگری در موضوعاتی، چون زیرساخت‌های گردشگری، گردشگری داخلی و راهیان نور و همچنین ابتکارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری، منابع نیروی انسانی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی گردشگری در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی بررسی و جایگاه ایران در منطقه و جهان تبیین می‌شود.
در این مراسم، کارشناسان و صاحب نظرانی همچون یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، سید سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی، محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم، منوچهر جهانیان رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و جمع دیگری از اساتید دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد.
بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.

ارسال نظر
captcha