بیستمین نشست شنبه‌های انقلاب با عنوان «تئاتر» در روز شنبه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در محل «خانه هنرمندان» واقع در پارک هنرمندان، برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ سدید، به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، بیستمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «تئاتر» و با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این حوزه، در روز شنبه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در محل «خانه هنرمندان» واقع در خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان، برگزار می‌شود.
در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله «تئاتر» انقلاب اسلامی در موضوعاتی همچون ماهیت تئاتر و نگرش و رویکرد انقلاب اسلامی به آن، زیرساخت‌ها و تولیدات این حوزه، مراکز و مخاطبین تئاتر، رشد و احیاء نمایش‌های سنتی، آیینی و مذهبی، نقش بانوان در تئاتر، عرصه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی، تعداد جشنواره‌ها و رخداد‌های حوزه تئاتر و موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی در حوزه تئاتر در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی بررسی و جایگاه ایران در منطقه و جهان تبیین می‌شود.
در این مراسم، کارشناسانی چون حسین مسافر آستانه مدیر سابق اداره کل هنر‌های نمایشی، امیر نصیربیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان، اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر، محسن سلیمانی مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مهدی حامدسقائیان پژوهشگر و استاد دانشگاه و جمع دیگری از اساتید و هنرمندان، دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد.
بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.

ارسال نظر
captcha