هجدهمین نشست شنبه های انقلاب با عنوان «رفاه و ارتقاء سطح زندگی»، صبح روز شنبه 27 مرداد ماه ساعت 9 صبح در تالار گفتگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران  برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ سدید به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، هجدهمین نشست شنبه های انقلاب با عنوان «رفاه و ارتقاء سطح زندگی»، صبح روز شنبه 27 مرداد ماه ساعت 9 صبح در تالار گفتگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران  برگزار می‌شود.
در این برنامه، کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه رفاه و ارتقاء سطح زندگی در زمینه های رفاه اقتصادی (اعم از زیربنایی و خدمات عمومی)، رفاه فرهنگی و اجتماعی، رفاه آموزشی، رفاه در بخش بهداشت و سلامت و رفاه امنیتی بررسی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با قبل از انقلاب و نسبت به منطقه و جهان تبیین می شود.
در این نشست کارشناسان و صاحب نظران حوزه رفاه، همچون عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، محمدحسن طریقت منفرد وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نادعلی الفت پور معاون اسبق پارلمانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، دکتر احمد اسفندیاری رئیس اسبق سازمان بهزیستی کشور، اسدالله عباسی وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایروان مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از کارشناسان و نخبگان، دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، بیان خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود در شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه بررسی می‌کند.

ارسال نظر
captcha