هفدهمین شنبه انقلاب با عنوان «فناوری اطلاعات و فضای مجازی»، صبح روز شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل «موزه ارتباطات» واقع در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ سدید به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، هفدهمین شنبه انقلاب با عنوان «فناوری اطلاعات و فضای مجازی»، صبح روز شنبه 20 مردادماه ساعت 9:30 صبح در محل «موزه ارتباطات» واقع در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست؛ کارشناسان، کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامي در حوزه «فناوری اطلاعات و فضای مجازی» را در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بررسی می‌کنند و دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های تجهیزات و زیرساخت‌ها، شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی، رادارها و ماهواره‌ها، تولیدات و محصولات دانش‌بنیان، کسب‌وکارهای الکترونیک، محتوا و پیام‌های دیجیتالی و پیشرفت‌های علمی در مقایسه با قبل از انقلاب و نسبت به منطقه و جهان تبیین می‌شود.

در این برنامه افرادي چون رضا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی، علی‌اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، محمد سلیمانی وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی یوسف زاده معاون ستاد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرشید بهجت محمدی مدیرکل فناوری رسانه‌های نوین صداوسیما و جمع دیگری از کارشناسان و اصحاب رسانه حضور دارند.

بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود در شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه بررسی می‌کند.

ارسال نظر
captcha