مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان گفت: جریان رسانه‌ای غرب در این ۲۰ سال روزانه بیش از ۲ میلیون کلمه در ضربه زدن به ایران به کار برده اند؛ هدف این رسانه‌ها مانند رویترز، آسوشیتدپرس و فرانس‌پرس ضربه زدن به سبک زندگی و فرهنگی ایرانیان است.

به گزارش فرهنگ سدید، بیژن نوباوه وطن مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان و نماینده سابق مردم تهران در مجلس در شانزدهمین نشست شنبه‌های انقلاب اسلامی با موضوع مطبوعات که در پاتوق رسانه‌های انقلاب اسلامی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: هیچ ملتی بزرگ نمی‌شود مگر آنکه زبان بزرگی داشته باشد و آن با رسانه ایجاد می‌شود.

امروز ۳۰۰ رسانه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند
نوباوه وطن گفت: بزرگ‌ترین هجمه رسانه‌ای به دوران جنگ جریان لیبرال و جریان کمونیست برمی‌گردد که جریان رسانه‌ای لیبرال برای ضربه زدن به جریان کمونیست، رسانه‌ای مانند رادیو ایجاد کرد و همین رادیو توانست جریان کمونیست را به زمین بکوبد و موفق شود.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان افزود: همین کار را جریان غرب علیه انقلاب اسلامی انجام داد و با تأسیس نزدیک به 300 نوع رسانه رادیویی و تلویزیونی فارسی‌زبان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسیج شد ولی نتوانست موفق شوند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری زیاد غرب برای ضربه به انقلاب اسلامی گفت: غرب در تأسیس رسانه فارسی‌زبان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی میلیاردها دلار خرج کرده است البته به موفقیت هم نرسیده‌اند.

نوباوه وطن به رفتارهای دوگانه غرب در حوزه رسانه اشاره و بیان کرد: سکوت رسانه‌ای غرب در  جریان جنگ تحمیلی از مصادیق رفتار متناقض رسانه‌های غربی است؛ در دفاع مقدس، ایران در مقابل تمام دنیا بود و تمام جنایت‌های جنگ تحمیلی که بعد از جنگ جهانی دوم، دومین جنایت قرن محسوب می‌شود در رسانه‌های جهان سانسور شد.

وی ادامه داد: فضاسازی رسانه‌ای که علیه حکومت سوریه می‌شود نیز در چارچوب همین سیاست‌های متناقض غرب تعریف می‌شود و این تعریف آزادی‌بیان در غرب است که علیه کشوری هجمه می‌کنند و دروغ می‌گویند چراکه خلاف سیاست‌های آن‌ها حرف می‌زنند. تنها جریانی که در مقابل جریان قوی رسانه‌ای غرب ایستادگی کرده است نظام رسانه‌ای جمهوری اسلامی است.

در طی 20 سال گذشته روزانه 2میلیون کلمه علیه جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان به دشمنی‌های رسانه‌ای غرب علیه ایران اشاره و تصریح کرد: جریان رسانه‌ای غرب در این 20 سال روزانه بیش از 2 میلیون کلمه در ضربه زدن به ایران به‌کاربرده‌اند؛ هدف این رسانه‌ها مانند رویترز، آسوشیتدپرس و فرانس‌پرس ضربه زدن به سبک زندگی و فرهنگی ایرانیان است.

نوباوه وطن گفت: کسانی که در تلاش هستند این آزادی که جمهوری اسلامی ایجاد کرده است را به دوران خفقان و استبداد ببرند و در همین راستا بعضی از جیره‌بگیران غرب در خیابان‌ها شعارهای رادیکالی سر داده و خواستار بازگشت دوران قبل هستند، هیچ‌گاه دوران خفقان و استبداد را ندیده‌اند و متأسفانه امروز جمهوری اسلامی را به نبود آزادی متهم می‌کنند.

جریان رسانه‌ای غرب اعتراض را در کشور خودشان دموکراسی و در کشورهای دیگر مطالبه تغییر حکومت جلوه می‌دهد
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان بابیان اینکه آمریکایی‌ها نمایش آزادی دارند و اصلاً آزادی به تمام واقعی را رعایت نمی‌کنند؛ گفت: آزادی رسانه‌ای موجود در کشور ایران به‌هیچ‌وجه در غرب نیست و مردم ایران از تمام ریز جزئیات باخبرند اما در غرب این‌طور نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جریان رسانه‌ای غرب اعتراضات در غرب را آزادی و دموکراسی عنوان می‌کند ولی اعتراضات در کشورهای جهان سوم را با فضاسازی به مطالبه تغییر حکومت ربط می‌دهند و این سیاست جریان رسانه‌ای غرب است که موضوعات را یک‌طرفه و به‌صورت متناقض دنبال می‌کند.

 

ارسال نظر
captcha