افشار گفت: شنبه های انقلاب کار بسیار ارزشمندی است و باید از دست اندرکاران این طرح خوب تشکر کرد.

علیرضا افشار، رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با «فرهنگ سدید»، با اشاره به برنامه «شنبه های انقلاب» که در چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود بیان داشت: شنبه های انقلاب کار بسیار ارزشمندی است و باید از دست اندرکاران این طرح خوب تشکر کرد.

وی ادامه داد: توصیه رهبر انقلاب به مسئولین این است که دستاورد های انقلاب را به صورت هنرمندانه معرفی و تبیین کنند و این طور طرح ها نباید برای یک زمان محدود باشد وباید این نوع حرکت ها استمرار پیدا کنند.

افشار تاکید کرد: باید دستاورد های انقلاب از زبان افراد صاحب نظر، اندیشمند و علی الخصوص افرادی که در نزد افکار عمومی جایگاهی دارند بیان شود.

رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات و فشارهای مختلف بر روی مردم از سوی دشمنان اظهار داشت: دشمنان در حال ناامید کردن مردم از آینده هستند و باید این انقلاب را به یک فرد تشبیه کرد که در حال فتح قله ایست که هرچه به قله نزدیک تر می شود سختی ها و مشکلات زیادتر و دشوارتر می شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همیشه بر این مهم که استراحت و آسایش برای زمانی است که به نوک قله برسیم تاکید دارند؛ به اعتقاد من اکنون و در چهل سالگی انقلاب، کشور به نوک قله نزدیک تر است و مسئولین و مردم باید با همت تلاش کنند تا به نوک قله خوشبختی برسیم.

ارسال نظر
captcha