شنبه‌های انقلاب(12)/ لاجوردی در کمیته زنان و خانواده:
لاجوردی گفت: در دوران پهلوی از راس کار موضوع به فساد کشیدن زن، پیگیری می شد؛ قصد داشتند شرایطی ایجادکنند تا جامعه متدین ایران را به فساد بکشانند و بنیاد خانواده را نابود کنند.

به گزارش فرهنگ سدید، دکتر لاجوردی مدرس دانشگاه در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در منزل خانم رقیه حداد از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و از کسانی که برای این چهل سال بزرگداشت گرفته اند تشکر می کنم.

وی با اشاره به شرایط زنان قبل از انقلاب گفت: در دوران پهلوی از راس کار موضوع به فساد کشیدن زن، پیگیری می شد؛ قصد داشتند شرایطی ایجادکنند تا جامعه متدین ایران را به فساد بکشانند و بنیاد خانواده را نابود کنند.

لاجوردی ادامه داد: قبل از انقلاب تنها موسسه مربوط به زنان، متعلق به اشرف پهلوی بود که انقلاب سفید و اهداف شاه را پیگیری می کرد.

این کارشناس امور زنان تشریح کرد: پس از پیروزی انقلاب با فرامین قرآن و رهنمودهای امامین انقلاب، جایگاه زنان و خانواده احیا شد و با توجه به نقش موثر زن در تربیت فرزندان، خط و مشی صحیح در قوانین انقلاب گنجانده شد.

وی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، هنری و آموزشی هستیم که این دستاورد ها به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

لاجوردی در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر بتوانیم نقش زن را در جامعه فعال تر کنیم می توانیم دشمن را عرصه هایی که انقلاب مورد هجمه قرار داده ناکام بگذاریم.

ارسال نظر
captcha