شایق گفت: قدرت تربیتی، بالاترین قدرت شناخته شده در دنیاست و آن قدرت در دست زنان است؛ افرادی که امروز افتخار اسلام هستند در مکتب تربیتی مادران ایرانی رشد کرده‎اند.

به گزارش فرهنگ سدید، عشرت شایق نماینده سابق مجلس و فعال زن در عرصه بین الملل در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در منزل خانم رقیه حداد از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و این مسیر همواره ادامه دارد تا به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) برسد.

وی به حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کرد و گفت: آنچه در کتاب‌ها و مجلات از دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف چاپ شده تنها گوشه ای از توان زن ایرانی و اسلامی است.

شایق با اشاره به نقش آفرینی فعال بانوان ایرانی در سطوح بین المللی گفت: زنان ورزشکار، نویسنده و پژوهشگر از آنچه که در دنیا وابستگی ایجاد می کند پیراسته و آراسته هستند و در حقیقت زن ایرانی در دنیاست اما با دنیا نیست.

این فعال زن در عرصه بین الملل تصریح کرد: در همه عرصه‌های بین‌المللی، زنان ایرانی با نیت های خصمانه مورد سوال قرار می‌گیرند و نمونه‌های آن را می توان در مواجهه نمایندگان کشورهای سرمایه داری و یا رسانه‌های وابسته به قدرت دید.

وی افزود: بعضی از کشور های سلطه، علیه زنان ایران اظهار نظر می کنند و می خواهند زن ایرانی را در گردابی که خود دچار آن هستند گرفتار کنند، اما لازم است بدانند ایران یک کشور مستقل است و کسی حق ندارد در این موضوعات دخالت کند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به قدرت بالای تربیتی مادران گفت: قدرت تربیتی، بالاترین قدرت شناخته شده در دنیاست و آن قدرت در دست زنان است؛ افرادی که امروز افتخار اسلام هستند در مکتب تربیتی مادران ایرانی رشد کرده‎اند.

وی در پایان گفت: انقلاب نیز به عنوان یک مادر، اسطوره های بزرگی را به دنیا معرفی کرده است.

ارسال نظر
captcha