دبیر کمیته زنان و خانواده در گفت‌وگو با «فرهنگ سدید»:
دوازدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با محور «زنان و خانواده» به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، صبح روز شنبه 16 تیر از ساعت 9 صبح در منزل رزمنده‌ی دفاع مقدس رقیه حداد برگزار می‌شود.

مهری طالبی اردستانی دبیر کمیته زنان و خانواده جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فرهنگ سدید، اظهار داشت: نقش زنان در عرصه‌های مختلف کشور، پس از انقلاب، شکوفا شد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین شنبه انقلاب، افزود: لازم است تا دستاوردهای حوزه زن و خانواده با حضور کارشناسان و نخبگان این حوزه بررسی شود تا گوشه ای از این خدمات که به برکت انقلاب اسلامی و حضور زنان  در جامعه، انجام‌شده، بررسی شود.

دبیر دوازدهمین شنبه انقلاب تصریح کرد: ازاین‌رو دوازدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با محور «زنان و خانواده» به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، صبح روز شنبه 16 تیر از ساعت 9 صبح در منزل رزمنده‌ی دفاع مقدس رقیه حداد برگزار می‌شود.

وی با بیان دستاوردهای حوزه زن و خانواده تشریح کرد: کارنامه چهل‌ساله انقلاب با موضوع زن و خانواده در حوزه‌های مختلفی چون آموزش، مناسبات اجتماعی، بهداشت و سلامت، فعالیت‌های سیاسی، مسائل حقوقی و همچنین جایگاه زن در عرصه‌های سیاست گزاری و اجرا، فرهنگ و هنر و مشارکت‌های اقتصادی ازجمله موضوعات محل بحث و بررسی در این نشست است.

طالبی در پایان افزود: در این برنامه، اساتیدی چون پرفسور مریم رزاقی آذر فوق تخصص غدد و متابولیسم و استاد دانشگاه، سرکار خانم زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرکار خانم دکتر کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرکار خانم مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از نخبگان و صاحب‌نظران حوزه زنان، سخنرانی خواهند کرد.


بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص و متخصص آن حوزه بررسی می‌کند.

ارسال نظر
captcha