شنبه‌های انقلاب (۵) / قاری بین‌المللی در کمیته قرآن کریم:
ملک‌شاهی گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است که توصیف آن ناممکن است و باید این موهبت ها را شکر کنیم و ان شاء الله قدردان خون شهدایی باشم که در راه قرآن قدم برداشتند

به گزارش فرهنگ سدید، استاد ملک‌شاهی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تهران، عصر امروز در پنجمین شنبه انقلاب با موضوع قرآن کریم که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در محل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد اظهار داشت: تربیت جوانان و نوجوانان بر اساس فرهنگ قرآنی از دستاورد های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی قرآن را از حاشیه به متن آورد و افراد زیادی را تربیت کرد؛ همه این افراد جزو کسانی بودند که برای حفظ اسلام و قرآن به جبهه ها رفتند و جان خود را در راه حفظ قرآن واسلام فدا کردند و این جوانان در انقلاب اسلامی رشد کردند و در نهایت جزو یاران سیدالشهدا شدند.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته که دیدار های مختلفی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع قرآنی داشتیم ایشان همواره تاکید می کردند که انقلاب اسلامی، قرآن را به این جایگاه فعلی رسانده است و بستر سازی انقلاب اسلامی در عرصه قرآنی ستودنی بوده است.

ملک شاهی گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است که توصیف آن ناممکن است و باید این موهبت ها را شکر کنیم و ان شاء الله قدردان خون شهدایی باشم که در راه قرآن قدم برداشتند.