لانه جاسوسی آمریکا منقش به جنایت‌های ایالت متحده علیه ایران؛
دیوارنگاره جدید لانه جاسوسی آمریکا با محور نمایش خوی استکباری آمریکا صبح رزو شنبه ۱۱ آبان ماه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
به گزارش سدید؛ مهرماه سال گذشته بود که سازمان بسیج دانشجویی در فراخوانی از تمامی طراحان، هنرمندان و دانشجویان هنرمند شاغل در رشته طراحی و گرافیک دعوت کرد تا طرح‌های خود را برای ترسیم روی سیاسی‌ترین دیوار جهان (دیوار سفارت سابق آمریکا در ایران) به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.
 
سیاسی‌ترین دیوارنگاره جهان رونمایی شد
فراخوان مذکور در چهار محور حقوق بشر آمریکایی، معامله قرن، سرانجام سازش و سبک زندگی آمریکایی منتشر و در ادامه آثار هنرمندان رشته‌های طراحی و گرافیک به دفتر دبیرخانه ارسال شد که محصول نهایی طرح‌های واصله، صبح روز شنبه 11 آبان ماه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
 
سیاسی‌ترین دیوارنگاره جهان رونمایی شد
 
در طرح‌های جدید دیوار لانه جاسوسی آمریکا، ۳ موضوع «افول آمریکا و غرب»، «جنایات آمریکا در جهان» و «جنایت آمریکا در ایران» به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
 
سیاسی‌ترین دیوارنگاره جهان رونمایی شد
 
این دیوارنگاره همچنین نقش‌هایی از سقوط پهپاد آمریکایی، شلیک به هواپیمای مسافربری ایران، مجسمه آزادی، جنایات آمریکا علیه ایران و کشور‌های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته را نیز شامل می‌شود.
 
/انتهای پیام/
ارسال نظر
captcha