رونمایی از جدیدترین دستاورد دولت تدبیر و امید
همایش ارائه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی امروز در حالی برگزار شد که در این همایش زنانی با ظواهر غیرمتعارف و غیرشرعی حضور داشتند؛ به اعتقاد ناظران، این دست اقدامات دولت با هدف مشخص و برای ایجاد حواشی رسانه‌ای است تا با مشغول شدن افکار عمومی، مطالبات اصلی این روز‌های مردم در حوزه‌های مسائل معیشتی و مقابله مفاسد اقتصادی به حاشیه برود.
به گزارش فرهنگ سدید؛ همایش ارائه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی امروز در حالی برگزار شد که در این همایش زنانی با ظواهر غیرمتعارف و غیرشرعی حضور داشتند؛ به اعتقاد ناظران، این دست اقدامات دولت با هدف مشخص و برای ایجاد حواشی رسانه‌ای است تا با مشغول شدن افکار عمومی، مطالبات اصلی این روز‌های مردم در حوزه‌های مسائل معیشتی و مقابله مفاسد اقتصادی به حاشیه برود.
در کنار این موضوع، دولت روحانی باید درباره چرایی توسل به اقدامات خلاف شرع با هدف ایجاد حواشی رسانه‌ای و سیاسی پاسخگو باشد.
اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت، ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه را، بجا و صحیح دانستند و در این باره تذکراتی را به دولت دادند. همچنین رهبر انقلاب بر لزوم عدم گرفتار شدن دولت به فروع و حواشی تاکید کردند. ایشان با اشاره به گذشت شش سال از عمر دولت، تأکید کردند: دو سال باقیمانده از دوران دولت، مدت زمان کمی نیست و باید به دور از گرفتار شدن در برخی آفات، مسائل مهم کشور را «اولویت بندی»، و اولویت‌ها را یک به یک پیگیری کرد.
رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از آفات دولت‌ها در طول سال‌های مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و گفتند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
تنها چند روز پس از تاکیدات رهبر انقلاب، دولت دوازدهم، هفته دولت را در حالی آغاز کرده که عملکرد ضعیف کابینه در مدیریت کشور مشهود و ملموس است و به نظر می‌رسد دولت برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی، ناچار به حاشیه سازی شده است. به عقیده کارشناسان اینکه دولت جای ارائه دستاورد‌ها بر مسائل حاشیه‌ای همچون «اگر من بدانم در جلسه‌ای با کسی ملاقات کنم، مشکل کشورم حل می‌شود، دریغ نخواهم کرد، زیرا اصل منافع ملی کشور است» مانور می‌دهد نیز بر همین اساس است.
 
زنان بدون حجاب شرعی در همایشی با حضور حسن روحانی!
زنان بدون حجاب شرعی در همایشی با حضور حسن روحانی!زنان بدون حجاب شرعی در همایشی با حضور حسن روحانی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
از این شرعی تر می خواهید در حضور علما و بزرگان می خواهید واقعا غیرت مرد ایرانی کجا رفته غیرت علما و مسولین کجا رفته غیرت خودشان چی شده حتی اگه مسولیتنی که انجا بودند یه زره غیرت داشتند نمی گذاشتند این صحنه هلا رخ دهد روی شاه و شاهان هم سفید کردید
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
زنان باید الگویشان حضرت زهرا (س) باشد، نگاه به غرب نکنید که حتی روشنفکران غرب هم اذعان می کنند که غرب گرفتار شده است و سجایای حضرت زهرا (س) را حفظ کنید که این هم برای دنیا و هم برای اخرت می ماند و باعث شخصیت اسمانی زن از دیدگاه و عمق ضمیر الهی مرد می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
زنان بی حجاب باید بازداشت شومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
شرمنده ایم از بی غیرتی مسؤولین جلسه و بى عفتى حرمت شكنان
Iran (Islamic Republic of)
م س
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
........... اون مسئولی که این کار رو کرده.آخه فهش هم بدی کمه.به ما دارن میخندن به خدا.هیچ چیز سر جاش نیست تو کشور.خر تو خره
Iran (Islamic Republic of)
Pirooz
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
انگار شما ها پوشش زنان اقوام مختلف مثل قشقایی ها و کردها و روستایی ها را ندیده اید برای آنها مسائلی مثل روسری نصفه یا کامل اصلاً مطرح نیست کسی هم نگاه چپ نمیکند خودتون نوشتین همایش روستایی دیگه خواهشاً شما به کردستان و لرستان سفر کنید تا حرف منو بفهمین بعدشم گور پدر روحانی حالا با چهارتا خانم روستایی عکس گرفته شده بد آها پس قبلاً خوب بود چون مؤسس حجاب اجباریه اینو یادتون رفته؟ از مثبت منفی های کامنت ها نظر ملت واضحه بس کنین دیگه به این چیزای ریز گیر میدین مشکلات ملت اینا اند؟
ارسال نظر
captcha