اقدام نابخردانه آمریکایی صهیونیستی در قرار دادن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه تروریست نشانگر حقایقی است که در چهل سال گذشته با اخلاص پاسداران در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به سرانجام رسیده است و البته این اقدام امر جدیدی نیست.

گروه حقوق و قوانین فرهنگ سدید؛ مهدی جمشیدی: اقدام نابخردانه آمریکایی صهیونیستی در قرار دادن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه تروریست نشانگر حقایقی است که در چهل سال گذشته با اخلاص پاسداران در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به سرانجام رسیده است و البته این اقدام امر جدیدی نیست، چرا که در آغازین ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی رئیس جمهور وقت آمریکا آقای کارتر هم ایران را کشوری تروریست خواند و بعد‌ها اذعان کرد اشتباه کرده است. در دل این تهدیدات، سپاه در خلق فرصت‌هایی همهی اهداف آمریکا را در منطقه غرب آسیا نقش بر آب کرده است.

مروری بر این اهداف و نتایج آن تذکر مفیدی است:

۱- آمریکایی‌ها از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی سفارت خود را به لانه جاسوسی برای حمایت از برگرداندن شاه مخلوع و حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب کردند. اما در این هدف به طور کامل شکست خوردند. در این شکست، تاثیرات جدی بنیانگذاران سپاه آشکار است.
۲- در شکست کودتا‌های دهه اول علیه انقلاب اسلامی که با طراحی و حمایت جدی آمریکائی‌ها صورت گرفت، نقش سپاه تعیین کننده بوده است.
۳- در ناکامی گروهک‌های تجزیه طلب دست پرورده آمریکا، سپاه نقش اول بوده است و تلخی این ناکامی هنوز در کام آمریکا زهر آگین است.
۴- در توطئه نظامی و ایجاد جنگ تحمیلی علیه ملت ایران که با چراغ سبز آمریکا و حمایت‌های بی دریغ و همه جانبه غرب صورت گرفت، نقش سپاه در هدایت نیرو‌های مردمی ملت ایران دوشادوش ارتش قهرمان بی بدیل بوده است و تا امروز آمریکائی‌ها در حسرت پیروزی و پذیرش شکست می‌سوزند.
۵- در جنگ فرهنگی که آمریکا و غرب با به کارگیری تمام توان خود برای اضمحلال فرهنگ ناب اسلامی به میدان آمدند، سپاه و بسیج در تربیت جوانان مومن، چون حججی ها، ناکامی تلخی برای آمریکائی‌ها به بار آورد.
۶- در پروژه نفوذ که آمریکائی‌ها با تمام توان و تجربه و حمایت‌های مالی به میدان آمدند، این سپاه بود که با هوشیاری و اقدام مناسب، شکست را نصیب آمریکا کرد.
۷- در پروژه تحریم اقتصادی که آمریکائی‌ها فکر می‌کردند آخرین راه کار برای شکست قطعی نظام جمهوری اسلامی و به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران است، ابتکارات، خلق فرصت و تلاش هوشمندانه سپاه در میدان‌های مختلف، کار و تلاش و سازندگی و ایجاد زیر ساخت‌های عمرانی کام آمریکائی‌ها را تلخ و ناکام گذاشت.
۸- در پروژه خاورمیانه بزرگ که آمریکائی‌ها با تربیت گروهک‌های تکفیری تروریستی تلاش داشتند ضمن تجزیه کشور‌های اسلامی منطقه غرب آسیا، دست نشانده‌های خود را حاکم گردانند، این سپاه بود که در یک جنگ نابرابر همه اهداف آمریکا را ناکام گذاشت و رئیس جمهور احمق آمریکا بار‌ها به زبان آورده که آمریکا ۸ تریلیون دلار در خاور میانه هزینه کرد و هیچی بدست نیاورد و سردمداران آمریکا از داغ همین یک شکست تا روز زوال واقعی شان خواهند سوخت.
۹- آمریکائی‌ها که از اوایل دهه سوم میلادی با هزینه‌های گزاف مالی و لشکر کشی نظامی به منطقه آمدند تا سلطه خود را در این منطقه که قلب جهان است به اثبات برسانند به حدی از حقارت رسیده اند که رئیس جمهورش شبانه با چراغ خاموش هواپیمای نظامی در یک پایگاه متروکه ساعتی قلیل پیاده می‌شود و نمی‌تواند با هیچ یک از مسئولین عراق ملاقات کند در صورتی که رئیس جمهور ایران اسلامی با استقبال ملت و دولت عراق مواجه می‌شود و این تحقیر حقیقتا برای آمریکائی‌ها کشنده است و لذا چاره‌ای ندارد بجز اینکه تصمیم احمقانه‌ای بگیرد و به تعبیر خودش زهرش را به نهادی که این همه او را تحقیر کرده بریزد.

سردمداران نظام سلطه بدانند که سپاه، فرزند ملت بزرگ ایران است. نه فقط ملت ایران بلکه همه آزادی خواهان، ظلم ستیزان، عدالتخواهان، استکبار ستیزان، مسئولین، نخبگان، شخصیتها، نهادها، سازمان‌ها و... سپاه واحدی هستند در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و از این به بعد هیچ روزنه‌ای برای تحمیل هیچ آسیبی از سوی استکبار بوجود نخواهد آمد و رئیس جمهور احمق آمریکا که این روز‌ها سرمست از اعلان قدس مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست و به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم اشغالگر بر بلندی‌های جولان سوریه و اعلان نهاد مقدس سپاه به عنوان تروریست باده سر می‌دهد بداند که این روز‌های سرمستی دیری نخواهد پایید و تمام سنگر‌های کلیدی نظام سلطه استکبار جهانی به دست فرزندان امام خامنه‌ای عزیز فتح خواهند شد. ان شاء الله

 

ارسال نظر
captcha