گزارش «فرهنگ سدید» درباره بهره برداری صهیونیست از رسانه/ (۳)
با سیری در نفوذ و تسلط یهود بر رسانه‌های جهان طی دو قرن اخیر به راحتی می‌توان درک کرد که صهیونیست بین الملل در پی تسلط و تحت کنترل گرفتن تمامی رسانه‌های جهان بوده و با این اقدام اهداف بزرگی را پایه ریزی می‌کند، اما در این میان برخی از ملت‌های آزاد اندیش بدون توجه به انواع محدودیت‌ها در امکانات مادی و معنوی و هجمه‌های تبلیغی صهیونیست بین الملل در برابر این ویروس نابود کننده ملت‌ها قد برافراشتند.

گروه رسانه و فضای مجازی فرهنگ سدید- سعید عسگری نسب: در بخش اول گزارش بهره‌برداری صهیونیست‌ها از رسانه با عنوان «رسانه‌های صهیونیستی موفق در ایجاد موج‌های انحرافی تاریخ» به موضوع تحریفات فرهنگی و تاریخی توسط صهیونیست به واسطه هجمه‌های رسانه‌ای پرداخته شد. در بخش دوم با عنوان « ظرفیت رسانه‌های صهیونیست در خدمت ترویج و تثبیت فریبکاری» به این نکته اشاره شد که صهیونیست تلاش بسیار زیادی در تحریف تاریخ ادیان و ساخت داستان‌های دروغین درباره پیامبران الهی دارند به طوری که پیامبران دین یهود نیز از این امر مستثنی نبوده اند. بخش سوم و آخر به بررسی این موضوع می پردازیم که با سیری در نفوذ و تسلط یهود بر رسانه‌های جهان طی دو قرن اخیر به راحتی می‌توان درک کرد که صهیونیست بین الملل در پی تسلط و تحت کنترل گرفتن تمامی رسانه‌های جهان بوده و با این اقدام اهداف بزرگی را پایه ریزی می‌کند.

شاید در برهه‌ای از تاریخ یکی ازاصلی‌ترین اهداف یهود از تسلط بر رسانه‌ها بهبود دیدگاه جوامع مختلف در سرتاسر جهان نسبت به یهودیان بود، اما اکنون دیگر صهیونیست بین الملل هیچ نگرانی نسبت به این دیدگاه بد و نامناسب نداشته بلکه به نوعی هدفمند سعی دارد با استفاده از رسانه‌های بین‌المللی خود به نحوی قدرنمایی کرده و به ملت‌های جهان بفهماند که دنیا تحت کنترل صهیونیست بین الملل است و هیچ قدرتی در جهان تاب ایستادگی در برابر نفوذ آن‌ها را ندارد و تنها راهی که در برابر آن‌ها قرار گرفته تسلیم محض است.

در این شرایط است که ما شاهد نفوذ رسانه‌های صهیونیستی به عرصه‌های گوناگون هستیم و به نوعی چنبره اختاپوسی صهیونیست‌ها بر رسانه‌ها را مشاهده می‌کنیم. رسانه‌هایی که می‌توانند اذهان عمومی را از فاجعه انسانی در غزه به سمت جام جهانی منحرف کنند، رسانه‌هایی که می‌توانند جنبش‌های حداقلی را ایجاد و هدایت کنند تا به براندازی‌های حکومتی ختم شود، رسانه‌هایی که با استفاده از توان بالای تبلیغی خود سود سرشاری را به جیب مالکان و بزرگان لابی‌های صهیونیست سرازیر می‌کنند و بخشی از این درامد‌های کلان صرف پیش برد اهداف از پیش تعیین شده صهیونیست بین الملل در تصرف جهان می‌شود.

در این میان برخی از ملت‌های آزاد اندیش بدون توجه به انواع محدودیت‌ها در امکانات مادی و معنوی و هجمه‌های تبلیغی صهیونیست بین الملل و تنها با تکیه بر ایمان و توکل به پروردگار قادر در برابر این ویروس نابود کننده ملت‌ها قد برافراشتند و با ایجاد محوری بنیادی و متحد توانسته اند در بسیاری از امور سدی جدی و بازدارنده در مقابل رشد فزاینده و فراگیر این غده سرطانی ایجاد کنند.

محور مقاومت در منطقه اصلی‌ترین و نمونه موفق نیروی دفاعی تمام قوا در برابر صهیونیست بین الملل است که اکنون بسیاری از ملت‌ها آزاد اندیش جهان با الگو برداری از پبروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و همچنین هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر تروریست‌ها و... گام‌های بیداری اسلامی را به سمت پیروزی برمی‌دارند.

در این باب لازم است به موفقیت‌های دیگری از محور مقاومت اشاره کرد که عرصه رسانه‌های بین المللی و جنگ سایبری و افزایش توان دفاعی در عرصه‌های هوا فضا، نیروی دریایی و هوایی و... جزو دستاورد‌های محور مقاومت است که دراین بخش به بعد رسانه‌ای این پیروزی‌ها خواهیم پرداخت.

محور مقاومت در مسیر رشد و تعالی خود با اشراف بر اهمیت موضوع در اختیار داشتن رسانه‌های مستقل، اقدام به راه اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی متعددی کردند که در آشکار سازی نقش مخرب و پر دسیسه رسانه‌های غربی موفق ظاهر شدند. به همین دلیل هم دشمن سعی فراوانی برای جلوگیری از تداوم حرکت مجموعه‌های رسانه‌ای در این محور کردند که از جمله این توطئه‌ها می‌توان به ایجاد بحران‌های درونی، از بین بردن بستر‌های زیر ساختی سخت افزاری، نفوذ در این مجموعه‌ها و همچنین جنگ رسانه‌ای اشاره کرد. محور مقاومت نیز با تدبیر در برابر تمامی این توطئه‌ها و دسایس روبرو شد و بر آن‌ها فائق آمد.

در پایان باید به این نکته پرداخت که مقاومت در برابر دشمنی به قدرت و پیشینه‌ای کهن مانند صهیونیست بین الملل چند نکته را دقیقا باید در نظر داشت:

*شناخت دقیق و غیر سطحی دشمن
*دشمن را کودن و ضعیف نپنداریم
*رعایت اصول امنیتی
*استفاده از نیرو‌های متخصص و متعهد
*ایجاد بستر‌های تخصصی حرفه‌ای سخت افزاری
*ایجاد بستر‌های تخصصی و حرفه‌ای نرم افزاری
*بومی سازی دستاورد‌های این عرصه
*کادر سازی در تمام عرصه‌های رسانه‌ای از صدر تا ذیل
*رعایت اصول پدافندی عامل و غیر عامل در موضوع رسانه و مردم محور
*شناخت جوامع هدف و بررسی زیر ساخت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی
*بروز رسانی نرم افزاری و سخت افزاری سیستم رسانه‌ای
*شناخت و بررسی جامعه هدف داخلی و ساخت پروژه‌های رسانه‌ای برای مقاوم سازی افکار عمومی در باربر تهاجم فرهنگی

با رعایت این موارد و برخی نکات ریز برنامه دیگر که در این مجال نمی‌گنجد، می‌توان بطور دقیق یک صف بندی منظم در برابر هجمه‌های رسانه‌ای در اختیار داشت که در یک پروژه زمانی میان مدتی، موفقیت‌های بی نظیری را به بار خواهد آورد. ان ‌شاء الله

 

ارسال نظر
captcha