سردار نقدی در همایش نقش علما، معتمدین و نخبگان اهل سنت:
سردار نقدی گفت: وحدت شیعه و سنی آموزه اساسی دین اسلام و تاکید اهل بیت است تمام ائمه شیعه علیه‌السلام در گفتار و عمل بر وحدت شیعه و سنی تاکید داشته اند و همیشه شیعیان را به محبت به اهل سنت و شرکت در جماعت آن‌ها ترغیب کرده اند.
به گزارش فرهنگ سدید؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش نقش علما، معتمدین و نخبگان اهل سنت در مقابله با جریان‌های تکفیری، با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر، به بیان برخی پیروزی‌های درخشان انقلاب اسلامی که در چهل سال گذشته همواره جمهوری اسلامی را بالا برده و آمریکا را به زیر کشانده پرداخت.
نقدی گفت: تمام این پیروزی‌ها مدیون دو چیز است ایمان مستقیم به خدا و وحدت مردم ایران پیرامون این ایمان و دشمن برای جبران شکست‌های خودش همین دو مولفه قدرت ما را نشانه گرفته و با فساد فرافکنی و شبهه سازی تلاش می‌کند ایمان مردم را متزلزل کند و با تفرقه افکنی تلاش می‌کند وحدت را بهم بریزد. ما باید این دو مولفه را برای استمرار این پیروزی‌ها با چنگ و دندان حفظ کنیم.
وی ادامه داد: وحدت شیعه و سنی آموزه اساسی دین اسلام و تاکید اهل بیت است تمام ائمه شیعه علیه‌السلام در گفتار و عمل بر وحدت شیعه و سنی تاکید داشته اند و همیشه شیعیان را به محبت به اهل سنت و شرکت در جماعت آن‌ها ترغیب کرده اند. وحدت شیعه و سنی یک مسئله صرفاَ سیاسی و کوتاه مدت نیست بلکه متکی به مذهب و آیین ما است که قرآن به آن توصیه کرده و پیامبر و امامان دائماَ بر آن تاکید کرده اند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تاکید کرد: آن‌هایی که در میان مردم تفرقه آمیز می‌گویند و با بالا بردن انتظارات سعی می‌کنند بین شیعه و سنی تفرقه بی افکنند در خون ریزی‌هایی که تکفیری‌ها می‌کنند شریک هستند حتی اگر این خونریزی‌ها را محکوم کنند چرا که خودشان با ایجاد این بدبینی‌ها زمینه ساز جنایات شده اند.
ارسال نظر
captcha