در آخرین جلسه هیئت اندیشه ورزی آموزش عالی در سال ۹۷ مطرح شد
آخرین جلسه هیئت اندیشه ورزی آموزش عالی در سال ۹۷ با حضور آقای دکتر حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دیگر متخصصین حوزه آموزش عالی کشور، یکشنبه 12 اسفند در مرکز راهبردی ژرفا برگزار شد.
به گزارش فرهنگ سدید؛ آخرین جلسه هیئت اندیشه ورزی آموزش عالی در سال ۹۷ با حضور آقای دکتر حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دیگر متخصصین حوزه آموزش عالی کشور، یکشنبه 12 اسفند در مرکز راهبردی ژرفا برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر محمدرضا حسنی آهنگر به ارائه و تبیین طرح دانشگاه تراز اسلامی پرداخت و عنوان کرد هدف از انجام این طرح، اشاعه الگوی دانشگاه اسلامی به تمام کشور‌های جهان اسلام و دیگر کشور‌های غربی است.

از آنجا که اجرای اصولی سند دانشگاه اسلامی و مسئله اسلامی شدن دانشگاه‌ها از خواسته‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب و همچنین از نیاز‌های مبرم جامعه آکادمیک ایران است، انجام چنین طرح‌های پژوهشی و اجرایی­سازی آن از اهمیت و ارزش بسیاری برخوردار است.

شایان ذکر است کارگروه آموزش عالی مرکز راهبردی ژرفا در سال ۹۷ به ریاست آقای دکتر زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ۱۵ جلسه هیئت اندیشه‌ورز با موضوعات تخصصی حوزه آموزش عالی و با نگاهی مسئله محور برگزار کرد و امید است با هماهنگی و همکاری‌های صورت گرفته، در سال آینده این شورای هم‌اندیشی بتواند نقش مهمی در کمک به حل مسائل تخصصی حوزه آموزش عالی ایفا کند.
ارسال نظر
captcha