اولین حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با زیاده خواهی‌های نظام سلطه در تسخیر لانه جاسوسی معلوم شد که این نهضت به اصطلاح آزادی دل در گروی مطامع دشمنان این ملت دارد و فرار را بر قرار ترجیح دادند (استعفای دولت موقت) و بر اساس همین آمال آن‌ها بود که در ادامه اقدامات آن جریان غربگرا حضرت امام نامه تاریخی خود را به وزیر وقت کشور نوشتند.
گروه حقوق و قوانین فرهنگ سدید - دکتر مهدی جمشیدی: روز ۱۴ بهمن و در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هنگامه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که بر اساس آیه (لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزیدَنَّکمْ) باید همه مسئولین در جمهوری اسلامی که همه نعمات و داشته هایشان را از طفیل انقلاب اسلامی و ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران دارند لازم است تا به این نعمات و دست آورد‌های انقلاب اسلامی بپردازند، متاسفانه آقای علی مطهری در خصوص نامه‌های حضرت امام خمینی (ره) درباره غیر قانونی بودن نهضت آزادی و عزل آقای منتظری اظهار داشت که «بعید می‌دانم این نامه‌ها از امام باشد»، اگر چه آقای علی مطهری در سال‌های گذشته نیز این گونه سخنان بی اساس و بدون سند داشته است، اما چند نکته، لازم به یادآوری است:

- از آنجا که نهضت به اصطلاح آزادی در زمانی که مسئولین اصلی آن در راس دولت موقت بودند و در واقع اوج بروز و ظهور آن‌ها بود در میان ملت بزرگ ایران هیچ جایگاه و پایگاهی به عنوان یک جریان مردمی نداشتند و اتفاقا همین نقیصه آن‌ها باعث شد که در اولین حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با زیاده خواهی‌های نظام سلطه در تسخیر لانه جاسوسی معلوم شد که این نهضت به اصطلاح آزادی دل در گروی مطامع دشمنان این ملت دارد و فرار را بر قرار ترجیح دادند (استعفای دولت موقت) و بر اساس همین آمال آن‌ها بود که در ادامه اقدامات آن جریان غربگرا حضرت امام نامه تاریخی خود را به وزیر وقت کشور نوشتند.

- از آقای مطهری سوال می‌کنم با چه استدلالی می‌گویید که این نامه‌ها بعید است از امام باشد در حالی که وزیر وقت آن روز‌ها در قید حیات است و اتفاقا در طیف فکری شما قرار دارد و البته لازم میدانم که جناب آقای محتشمی پور به این یاوه گویی‌ها پاسخ دهد، متاسفانه این موج رسانه‌ای درباره این نامه‌ها در زمان حیات یادگار حضرت امام (حجت الاسلام احمد خیمنی) نیز در سطح وسیعی شعله ور شد تا جایی که آن فقید سعید پاسخ قاطع در رنجنامه مشهور دادند و همان زمان هم موسسه حفظ و نشر آثار امام به عنوان متولی این امر بیانیه صادر کرد و از نظر خط شناسی و مستندات درستی هر دو نامه را تایید کرد.

- سوال جدی‌تر این است که در شرایط کنونی که همه مردم انتظار دارند دولتمردان به ویژه وکلای آنان در خانه ملت؟! همه توان و همت خویش را در رفع مشکلات اقتصادی که ناشی از بی تدبیری دولتمردان و همراهی نمایندگان با بی عرضگی‌های مسئولین اجرایی است به کار گیرند، چرا با فرار به جلو مسائل مربوط به اشخاص تاریخ مصرف گذشته را دوباره به عنوان مسئله روز به خورد جامعه می‌دهید.

- از موکلین عزیز این نمایندگان باید پرسید که چرا به نمایندگانی رای داده اید که فهم صحیحی از منافع ملی، هویت ملی و همچنین آرمان‌های جمهوری اسلامی ندارند.

انتظار می‌رود آقای علی مطهری به ابهامات ذیل به گونه‌ای شفاف پاسخ دهند:

- نسب ایشان با شهید مطهری به عنوان ایدئولوگ انقلاب اسلامی چیست؟ همان شخصی که بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی فرمودند: همه نوشته‌ها و کتاب‌های شهید مطهری مفید است.

آقای علی مطهری بار‌ها اظهاراتی به این سیاق داشته اند که با خود می‌پنداشتیم که ایشان فرزند جسمی شهید مطهری هستند، و ان شا الله روزی فرزند روحی و فکری ایشان هم خواهند شد، ولی امروز به یاد آن مصراع افتادم که شاعر می‌فرماید؛ از فضل پدر تو را چه حاصل؟!

- نسبت خود را با امام خمینی، همان امامی که آقای منتظری را از قائم مقامی عزل کردند و به این مضمون فرمودند: از قبل هم مخالف انتخاب او بودم، چون او را فردی ساده لوح می‌دانم و همان امامی که نهضت آزادی را غیر قانونی اعلام کردند و فرمودند که گروهک منافقین خلق دست پرورده رئیس نهضت آزادی هستند و نیز نسبت به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه که توسط امام راحل احیا گردید، بطور روشن وشفاف بیان کنید.

- نسبت خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم هست مشخص کنید.

- نسبت خود را با آرمان دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مشخص کنید.

- نسبت خود را با قبله غرب زدگان (نظام سلطه) مشخصا بیان کنید.

- نسبت خود را با شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مشخص کنید.

- نسبت خود را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی در پاسداشت ارزش‌های دینی مشخص کنند.
ارسال نظر
captcha