معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در هیچ کشوری با تغییر رویکرد سیاسی، اقتصاد حل نمی‌شود گفت: فقدان رویکرد انقلابی دلیل مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش فرهنگ سدید، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش روشنگری و تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در سالن شهدای ناجا در رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی پیامبر (ص) طولانی‌ترین انقلاب اسلامی جهان است اظهار کرد: انقلاب در بسیاری از کشورهایی که در جهت عدالت و مبارزه با امپریالیسم تشکیل‌شده بود ازجمله در چین و فرانسه از بین رفته و هیچ‌چیزی از مفاهیم آن باقی نمانده است.

وجود شنبه‌های سیاه در فرانسه نمونه‌ای از چپاول لیبرالیسم غربی است

وی با اشاره به تشکیل انقلاب‌های پوشالی قبل از انقلاب اسلامی و تهی بودن آن از مفاهیم عمیق بیان کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در منطقه ازجمله افغانستان باقی نماند درحالی‌که انقلاب اسلامی ایران به 40 سالگی تولد خود رسیده و حتی یک بند از منویات امام خمینی از سیاست‌های کلی نظام کاسته نشده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم 40 سال انقلاب خود را حفظ کرده‌اند افزود: مردم در ۲۲ بهمن امسال انقلاب دیگری را رقم می‌زنند و سیاست نه شرقی و نه غربی را به معنای تمام رقم خواهند زد.

نقدی با بیان اینکه لیبرالیسم غربی دنیا را چپاول می‌کرد گفت: غرب تمام ثروت دنیا را در کشورها چپاول کرده و که وجود شنبه‌های سیاه در فرانسه از نمونه‌های آن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران طی 40 سال اخیر بدون مزاحم نبودند افزود: جنگ، ترور، تهاجم، تحریم همه را ملت ایران طی 40 سال اخیر لمس کرده درحالی‌که در کنارش دستاوردهای کسب کرده که برخی‌ها اعجاز آمیز هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جهش‌های روبه‌جلو ایران در علوم و فنون تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در علم، بهداشت و درمان، علوم فضایی و سایر شاهد جهش‌های محسوس است و قضاوت غیرمنصفانه در رابطه بااینکه همه کشورها پیشرفت‌هایی داشته‌اند و ما هم پیشرفت‌های داشته‌ایم، غلط است.

نقدی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین پیشرفت‌های ایران برشمرد و افزود: با تمام کارشکنی‌ها و تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی وجود استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است.

وی با بیان اینکه حتی ۳۰ درصد کل دستاوردهای انقلاب اسلامی را طی 40 سال را هیچ کشوری نتوانسته داشته باشد افزود: انقلاب اسلامی در حالی فشارها را تحمل می‌کند که پیشرفت‌هایی بسیار زیادی داشته و هیچ کشوری مدعی دستاورد بیشتر از انقلاب را طی این مدت نداشته است.

نقدی با اشاره به خوش‌بین نبودن رهبر معظم انقلاب از مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و پیوسته بهانه‌تراشی می‌کند درحالی‌که اولویت نخست کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه ستون اصلی مردم‌سالاری است افزود: باوجوداینکه همه اختیارات در شخص امام خمینی (ره) متمرکز بود اما رهبر کبیر انقلاب در جریان انتخابات بنی‌صدر، از رأی مردم حمایت کرد و این یعنی ولایتمداری ضد دیکتاتوری است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رأی دادن مردم به لیست نامزدهای انتخابات مجلس صرفاً سیاسی در تهران گفت: در کشوری که مشکل مردم اقتصاد بود آن‌ها به کسانی رأی دادند که حتی یک استاد درجه سه اقتصاد در بینشان وجود ندارد و بزرگ‌ترین دغدغه‌شان اجرای به‌موقع کنسرت است.

فقدان رویکرد انقلابی دلیل مشکلات اقتصادی است

نقدی با تأکید بر اینکه هر جا مواضع انقلاب و رهنمودهای رهبری اجرایی شود موفق هستیم گفت: ملت ایران بدون حزب و رسانه، قدرت نظامی شاه را سرنگون کرد و در جنگ نیز موفق شده و در بسیاری از موارد ازجمله جنگ نفت‌کش‌ها با دست‌خالی پیروز شد و در بخش اقتصاد پیش رو نیز دست‌خالی است درحالی‌که منابع لازم ازجمله ذخایر، نیروی انسانی، نقدینگی و علم و فناوری را دارد.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی علیرغم داشتن تمامی ظرفیت‌ها وامانده‌ایم گفت: مشکل کشور در حل معضلات اقتصادی فقدان رویکرد انقلابی است درحالی‌که مدیران بسیار کارا و خودباوری در کشور وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه رویکرد انقلابی از کشور کنار گذاشته‌شده بیان کرد: در حال حاضر مشکل اقتصادی کشور با تلاش‌های دستگاه دیپلماسی در حال حل است درحالی‌که در هیچ کشوری با تغییر رویکرد سیاسی، اقتصاد حل نمی‌شود و یقیناً مشکلات اقتصادی با FATF، CFT و غیره قابل‌حل نیست درحالی‌که باید وزیر صمت و جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مرتبط اقتصادی مشکلات داخل کشور را حل کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
captcha