مجموعه «قصه دخترای خوب» در چهار جلد مهندسی شده است و در هر جلد آن پنج قصه از رفتار و سبک زندگی و مجاهدت‌های این دختران ارائه شده است. در این چهار جلد و مجموعاً بیست قصه، هجده دختر شاخص معرفی می­‌شوند.
به گزارش فرهنگ سدید؛ موسسه فرهنگی هنری قدرولایت، جهت ترویج، الگوسازی و معرفی دختران شاخص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقدام به طراحی و اجرای پروژه شناسایی، جمع آوری و تدوین زندگینامه و رفتار‌های جمعی از این دختران که عموماً شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی از آنان شهیده جبهه مقاومت جهان اسلام هستند کرده که اینک به مرحله چاپ و انتشار رسیده است.

مجموعه «قصه دخترای خوب» در چهار جلد مهندسی شده است و در هر جلد آن پنج قصه از رفتار و سبک زندگی و مجاهدت‌های این دختران ارائه شده است. در این چهار جلد و مجموعاً بیست قصه، هجده دختر شاخص معرفی می­‌شوند. سنین این دختران شهیده و شاخص و روایتی که از زندگی آن‌ها انتخاب شده است، متناسب با دختران نوجوان و جوانی است که نیاز به الگو‌های برجسته و درخشان دارند تا با اقتدا به آنان، به زندگی توام با سعادت و رستگاری دست یابند.

این دختران و بانوان شاخص توانسته ­اند در قرن جاهلیت نوین و مادی گرایی فاقد معنویت، رفتار و سبک زندگی و مجاهدت‌های زنان الگو و شاخصی، چون حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) را دنبال کرده و به جایگاه رفیع و درجه متعالی برسند. اجرای این پروژه، گردآوری و تدوین آن توسط محسن بغلانی انجام شده است. طراحی و صفحه آرایی آن را جناب آقای امیر خلیلی فرد انجام داده­اند.

اسامی و مشخصات این چهار جلد عبارتند از:
 

مجموعه «قصه دخترای خوب» منتشر شد
جلد اول «متولد مهر»، قطع رقعی، ۵۶ صفحه، ۷۰۰۰ تومان

مجموعه «قصه دخترای خوب» منتشر شد
جلد دوم «میوه درخت کاج» قطع رقعی، ۴۸ صفحه، ۶۰۰۰ تومان

مجموعه «قصه دخترای خوب» منتشر شد
جلد سوم «پروانه شو» قطع رقعی، ۴۸ صفحه، ۶۰۰۰ تومان
 
مجموعه «قصه دخترای خوب» منتشر شد
جلد چهارم «مسافر آسمان» قطع رقعی، ۵۶ صفحه، ۷۰۰۰ تومان
ارسال نظر
captcha