چهلمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «رشدوتعالی انسانی» و با هدف تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در این حوزه برگزار می‌شود.
 به گزارش فرهنگ سدید به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، چهلمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «رشدوتعالی انسانی» و با هدف تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در این حوزه، در روز شنبه ۲۹ دی ماه ۹۷ ساعت ۹ صبح در محل «سالن جلسات خبرگزاری فارس، واقع در: میدان فردوسی، بعداز میدان به سمت انقلاب، ابتدای کوچه شاهرود، خبرگزاری فارس، برگزار می‌شود.

در این برنامه، دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه «رشدوتعالی انسانی» در موضوعاتی هم چون: مواضع امامین انقلاب دربارۀ انسان و رشد انسانی در انقلاب اسلامی، معنابخشی تازه، متفاوت و الهی به انسان در مقایسه با ایدئولوژی‌های غربی و نظام فرهنگی گذشته، تحقّق و فعلیّت بخشیدن به استعداد‌ها و قابلیّت‌های انسان، قضاوت سازمان‌های پایش‌گر غربی به توسعه انسانی در ایران، بررسی و تبیین می‌شود.

در این مراسم، کارشناسان و صاحب نظرانی چون؛   دکتر سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیما، حاج رحیم احمدی روشن پدر بزرگوار شهید مصطفی احمدی روشن، دکتر شبیر فیروزیان عضو هیأت علمی و پژوهشگر حوزه علوم قرآن وحدیث، دکتر مهدی جمشیدی عضو هیأت علمی گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی و جمع دیگری از اساتید این حوزه، دستاورد‌های حوزه «رشدوتعالی انسانی» را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.
ارسال نظر
captcha