سی و نهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با موضوع «صداوسیما» و با هدف تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در این حوزه برگزار می‌شود.
به گزارش فرهنگ سدید به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، سی و نهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با موضوع «صداوسیما» و با هدف تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در این حوزه،  فردا شنبه ۲۲ دی ماه ۹۷ ساعت ۹ صبح در محل «سالن مذاکرات مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما»  واقع در: اتوبان شهید چمران، درب شمالی سازمان صدا و سیما (روبروی پمپ بنزین ولنجک)، مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما، برگزار می‌شود.

در این برنامه، دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش رویکردها، نظریه پردازی و الگودهی رادیو و تلویزیون، دستاورد‌های حوزه سیما، دستاورد‌های حوزه صدا، دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی در صدا و سیما، توسعه کمی و کیفی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی چه در سطح استانی، ملی و بین المللی (برون مرزی) و دستاورد‌های فنی و زیرساخت‌ها در صدا و سیما، بررسی و تبیین می‌شود.

در این مراسم، کارشناسان، صاحب نظران و مسئولین سازمان صدا و سیما، دستاورد‌های حوزه صدا و سیما را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.
ارسال نظر
captcha