پنجمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک گویی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش فرهنگ سدید، یکی از برنامه‌های جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی، دیدار با یاران انقلاب و امام خمینی (ره) و تبریک چهل سال انقلاب اسلامی است.

پنجمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک گویی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در دیدار با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ابتدای این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: چهل سالگی سن بلوغ انقلاب اسلامی است و انقلاب در چهل سالگی خود با نشاط و طراوت همچون یک جوان هجده ساله در حال پیشروی و فتح سنگر‌های کلیدی جهان است.

وی با بیان دستاورد‌های انقلاب و رشد شاخص‌های مادی و معنوی در همه زمینه‌ها پس از انقلاب اسلامی گفت: پس از انقلاب در تولید علم به رتبه ۱۶ دنیا، در تولید فولاد رتبه ۱۳ دنیا قرار داریم و در علوم پیشرفته مانند نانو تکنولوژ، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، هوافضا و... جزو باشگاه ده تایی جهان هستیم.

نقدی با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی بر شعار‌های اصلی خود به استقلال و آزادی کشور و عدم وابستگی به بیگانگان گفت: امروز پیر و جوان بدون لکنت زبان در هر جایی که بخواهند تمام مسئول اجرایی، قضایی و تقنینی کشور را به نقد می‌کشند وکسی متعرض آن‌ها نمی‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ایت الله جزایری در چهار دهه انقلاب گفت: از شما به عنوان یار صدیق امام و رهبری تقدیر و تشکر می‌کنیم که در تمام این سال‌ها همراه امامین انقلاب بودید و انقلابی زیستید.

در ادامه این دیدار آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان نیز از زحمات سردار نقدی و حسن عنایت ایشان تشکر کرده و ضمن تقدیر از خدمات و روشنگری‌های سردار نقدی در ادوار مختلف انقلاب، گفت: مردم خوزستان همیشه پای انقلابشان ایستاده و به فرمایش امام دینشان را به اسلام ادا کردند. امروز هم علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و زیست محیطی ثابت قدم پشت سر رهبری و سرداران راستین انقلاب ایستاده اند و تا پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت ابن الحسن (عج) نرسانند از پای نمی‌نشینتد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم تندیس چهل سال انقلاب اسلامی توسط ستاد مرکزی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی به آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری اهدا شد.
ارسال نظر
captcha