مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی برگزار می‌کند
مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری دومین‌جشنواره‌ملی‌جهادگران کرده است.

به گزارش فرهنگ سدید، دومین جشنواره ملی جهادگران با موضوع فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های راهبردی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، بین الملل، هنر و ادب و رسانه و به صورت ویژه اقشار دانشجویی، دانش آموزی، جامعه زنان، طلاب و روحانیون، مهندسین کشاورزی، جامعه پزشکی و محلات برگزار می شود.

هدف از برگزاری جشنواره، تجلیل از فعالین جهادی در عرصه های مختلف و گروه های برتر و هم افزایی و انتقال تجربیات و دانش بین گروه های جهادی؛ و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی برای حل  مشکلات علمی مناطق محروم است.

دبیرخانه جشنواره با برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و کلاس های آموزشی به همراه بازدیدهای متنوع و تخصصی این امکان را به جهادگران داده است تا بتوانند از این جشنواره استفاده شایسته‌ای داشته باشند.

تمامی گروه های جهادی و جهادگران سراسرکشور، علاقمندان و صاحبان فکر و تجربه می توانند برای ارسال آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره jahadgaran-festival.org مراجعه کنند؛ مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ است.

برگزیدگان جشنواره پس از طی مراحل داوری در گردهمایی ملی، جهادگران تقدیرشده و جوايز نفيسي به نفرات برتر اهدا می شود.

آغاز‌دومین‌جشنواره‌ملی‌جهادگران

ارسال نظر
captcha